Hallo mede helpmij bezoekers
Ik heb een probleem met met m'n computer en kom er zelf niet uit tot nu toe.
Een poosje geleden startte m'n computer niet goed meer op.
Ik zette hem aan hij gaf geen beeld en viel weer uit na een paar seconden en daarna reboote die weer.( hij gaf wel 1 bios piep)
Toen heb ik met een andere voeding geprobeerd of die het deed maar helaas.
Daarna heb ik alle onnodige apparaten los gekoppeld(ook led e.d. op m'n moederbord en brander)
Toen overnieuw opgestart en hij deed het weer.
Toen ben ik steeds apparaten e.d. weer gaan aankoppelen en kijken of die nog steeds opstarten. Na alles er weer aangekoppeld te hebben deed die het nog steeds en ik dacht dus, hopen dat die het nu blijft doen
.
Nu een paar weken later is de computer weer raar aan het doen.
Hij laad tot aan het POST scherm en start weer overnieuw op.(1 bios piep)
Heb toen geprobeerd of die het deed met maar 1 ram kaart ipv 2X 2GB toen deed ie het ook met geen van beiden apart.
Volgende dag(vandaag) weer geprobeerd op te starten en hij starte weer gewoon op.
Ook heb ik eerder al Memtest gedaan daar kon die ook niks vinden.
Ik heb overal de nieuwste drivers van dus dat is het ook niet.
De pc is helemaal stof vrij.
Een poosje voor dit alles had ik ook wat last van BSOD's met de meldingen memory_management en irql_not_less_or_equal dat was toen verholpen na het updaten van alle drivers.
Zelf denk ik dat het in mijn moederbord zit omdat het in de rest blijkbaar niet zit. Heeft iemand anders nog ideeën waar het in kan zitten of hoe ik iets kan testen?
alvast bedankt,
Gordon

Ik heb een probleem met met m'n computer en kom er zelf niet uit tot nu toe.
Een poosje geleden startte m'n computer niet goed meer op.
Ik zette hem aan hij gaf geen beeld en viel weer uit na een paar seconden en daarna reboote die weer.( hij gaf wel 1 bios piep)
Toen heb ik met een andere voeding geprobeerd of die het deed maar helaas.
Daarna heb ik alle onnodige apparaten los gekoppeld(ook led e.d. op m'n moederbord en brander)
Toen overnieuw opgestart en hij deed het weer.
Toen ben ik steeds apparaten e.d. weer gaan aankoppelen en kijken of die nog steeds opstarten. Na alles er weer aangekoppeld te hebben deed die het nog steeds en ik dacht dus, hopen dat die het nu blijft doen

Nu een paar weken later is de computer weer raar aan het doen.
Hij laad tot aan het POST scherm en start weer overnieuw op.(1 bios piep)
Heb toen geprobeerd of die het deed met maar 1 ram kaart ipv 2X 2GB toen deed ie het ook met geen van beiden apart.
Volgende dag(vandaag) weer geprobeerd op te starten en hij starte weer gewoon op.
Ook heb ik eerder al Memtest gedaan daar kon die ook niks vinden.
Ik heb overal de nieuwste drivers van dus dat is het ook niet.
De pc is helemaal stof vrij.
Een poosje voor dit alles had ik ook wat last van BSOD's met de meldingen memory_management en irql_not_less_or_equal dat was toen verholpen na het updaten van alle drivers.
Zelf denk ik dat het in mijn moederbord zit omdat het in de rest blijkbaar niet zit. Heeft iemand anders nog ideeën waar het in kan zitten of hoe ik iets kan testen?
alvast bedankt,
Gordon