problemen met opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

n0 52

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jun 2007
Gisteren (tijdens de enorme regenbui) had mijn broertje genoeg ervan dat Norton Antivir. 2006 erop had staan en heeft mij gevraagd een nieuwere en betere ervoor in de plaatse te zetten.
Zo gezegd, zo gedaan , Ik heb NOD32 geínstalleerd. ( op een gloednieuwe packardbell nog niet eens 3 maanden oud!!)
Maar sindsdien als ik mijn windows opstart nadat ik mijn gebruikersnaam invoer ( als admin. inloggen), gaat hij nadat ik het wachtwoord heb ingevoerd zeer traag windows laden , normaal duurt het nog niet eens 2 min voordat de hele pc is opgestart en na dit probleem duurt dit minimaal 7 minuten en het is knap irritant.

Het is niet dat je iets ziet als een foutmelding maar puur dat het opstarten ná het wachtwoord invoeren gewoon 7 minuten duurt.

Ik zou graag hierbij hulp willen krijgen.

Met vriendelijke groet,

Rutger Kuijken

Laatst bewerkt:
Hoi,

Waarschijnlijk heb je Norton niet 'echt' verwijderd ...... kijk voor het compleet verwijderen van Norton op hun website. Want hier komen de dé-installatie-perikelen van hun eigen prudukt in verschillende artikelen aan de orde.

I wilde jullie even bedanken , norton removal tool heeft geholpen en het probleem is opgelost , dank jullie allen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan