problemen met opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amilo 2515

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2008
Berichten
63
Wanneer ik mijn computer wil opstraten (Fujitsu Siemens Amilo 2515) moet ik terwijl ik het scherm waarbij je het logo van Fujitsu Siemens ziet, meerdere keren op ctrl+alt+del klikken, terwijl dit eerder niet nodig was. hoe komt dit en vooral, wat kan ik er aan doen?
 
Wanneer ik mijn computer wil opstraten (Fujitsu Siemens Amilo 2515) moet ik terwijl ik het scherm waarbij je het logo van Fujitsu Siemens ziet, meerdere keren op ctrl+alt+del klikken, terwijl dit eerder niet nodig was. hoe komt dit en vooral, wat kan ik er aan doen?

kan een bios setting zijn staat alles op standaard ?
 
Voor zover ik weet heb ik er niets mee gedaan dus ik denk dat ie nog normaal staat...
 
Voor zover ik weet heb ik er niets mee gedaan dus ik denk dat ie nog normaal staat...

zou dit toch even controleren anders reset je deze naar de default waarden en anders zal je even je leveverancier moeten contacteren
 
de bios open je in het opstarten als je je computer logo ziet staat er ergens op welke toets je moet duwen voor "settings" zoals er meestal bijstaat, te openen dat is de bios
 
Inmiddels heeft mijn computer weer een keer lang nodig gehad om op te starten en probeerde ik via F2 op settings te komen... Alleen moest ik maar wachten en wachten, maar er gebeurde niets. Zou ik toch gewoon langer moeten wachten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan