problemen met outlook en norton anti virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

haneveldmhg

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2001
Hallo,
Ik heb het volgende probleem:
Heb bij mijn oom ADSL aangesloten, maar als ik outlook opstart wil deze een verbinding maken om te controleren of wij wel die gene zijn waar de e-mail naar toe moet (verefieeren (weet niet of ik dit goed schrijf))
maar dan krijgen we de melding dat deze geen verbinding kan maken, dit is ook het geval als we NAV willen updaten, NAV stuurt dan ook iets naar norton om te controleren, maar krijgen dan ook de melding dat we geen verbinding hebben.

Maar we kunnen wel surfen op het internet, het lijkt wel of we niet mogen weg sturen

Er zit wel Zonealarm op voor de firewall maar deze staat goed ingesteld (hopen We)

Wie kan mij een oplossing bieden,

Mijn oom wil wel eens zijn mail binnen halen.

Groeten van Marcel

Je kan een e-mail naar je zelf sturen en kijken wat er gebeurd.

Kijk eens even goed naar de instellingen die je van je provider hebt gekregen voor het aanmaken van een e-mail account.Mn gebruikersnaam en wachtwoord.

De gegevens van zonnet zijn goed ingevuld, heb dat gecontroleerd met mijn eigen account opde pc van mijn oom.
maar ook dan is het niet mogelijk om email binnen te halen, en tevens ook niet om NAV te updaten.
is volgens mij dus niet een probleem van outlook, maar het lijkt wel of we niets mogen wegsturen

Kijk nog eens even goed naar de instellingen van Zone-alarm.
Je kunt wel surfen ?

zonealarm

hoi

je moet zone-alarm even uitzetten en het'
dan proberen
ik heb ook vaak dit probleem en als ik zonealarm
uitzet is het opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan