Problemen met Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruiker12

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2001
Berichten
78
Hallo,
Als er mail binnenkomt na opstarten gaat dat erg langzaam.Eenmaal binnen,geeft OE soms een foutmelding:bv.
Er is een time-out opgetreden tijdens de communicatie met de server. Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC19
of:
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

Na iedere keer opstarten komen steeds dezelfde mails binnen.
Berichten van Hyves komen als Spam binnen en ook meerdere malen dezelfde na opstarten.

Wie weet wat er a/d hand is?

Met vr. gr. M.H.Wardenaar
 
Waarschijnlijk zit er een te groot of een corrupte email in je mailbox. doordat deze outlook express laat foutlopen worden de mails die wel gedownload worden niet verwijderd en worden ze elke keer opnieuw gedownload.

Ik zou proberen in te loggen via webmail op je mailbox (webmail.chello.nl) en daar de berichten verwijderen
 
Hallo Held,
Kon adres niet vinden en heb UPC helpdesk gebeld.
Bleek het a/d McFee te liggen.Beschermde TE goed.Heb eamil/spam bescherming uitgeschakeld.
Had ik het verteld,had je het waarschijnlijk ook geweten.

Toch bedankt,
Groetjes Max W.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan