Problemen met pagina's selecteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrpike

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2012
Berichten
89
Ik heb een probleem welke ik niet eenvoudig in een aantal woorden kan omschrijven, daarom zal ik hieronder proberen uit te leggen wat het probleem is.

Als ik een link dubbel-aanklikt in welk programma dan ook dan opent deze link zich automatisch.
Maar sinds kort opent deze link zich niet meer automatisch, maar verschijnt de link onderin mijn taakbalk.
Wil ik deze geopende link dan bekijken dan help een dubbelklik op de taakbalk niet, maar moet ik eerst alle openstaande taken rechts bovenin met het kruisje sluiten. Als alles is afgesloten en ik tik dan op de link in de taakbalk dan opent de link wel.
Dit gebeurt ook in mijn emails, wanneer er een link in een email wordt gegeven dan helpt een dubbelklik op deze link niet om automatisch de link te openen. Dit is zeer lastig terwijl ik dat voorheen nooit had. Ik heb wel in de tussenliggende tijd het programmaatje "Autosizer" geinstalleerd.
Wellicht is dit voor een ervaren pc-er een fluitje van een cent, maar ik, als leek, kom er niet uit.
Wie o wie kan mij helpen? Alvast mijn hartelijke dank hiervoor.

Rob
 
Wellicht geef je zelf al het antwoord; deïnstalleer Autosizer & kijk dan eens hoe het gaat...
 
Beste Dorado,

Heb je advies opgevolgd, en je hebt inderdaad gelijk, nu werkt het weer.
Altijd makkelijk als ik een vraag stel en mijn eigen vraag gelijk ook beantwoord.:d
Mijn dank is groot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan