Problemen met PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
volgensmij ligt het egt aan je temperatuur van je videokaart zoals zeemeeuw al zij dus ik zou dat tog nog een keer extra na checken....

als je begint met gta sa te spelen dat lopen de temperaturen waarschijnlijk al op tot een graad of 50/60 en als je dan nog eens een keer een enorm zwaar spel zoals cod 4 gaan spelen dan zouden de temperaturen te hoog liggen totdat je videokaart er gewoon mee stopt..

mgv,

merijn

ik hoop dat je hier wat aan hebt....:thumb:

Maar wat is dan de reden dat mijn schijf crasht?

die hd is dus ook maar een half jaartje oud dus?? als dat het geval is is die gewoon erges door kapot gegaan.. (door wat weet ik niet.. het zou door je voeding kunnen komen) en anders moet je die hd van je maar terug brengen naar de winkel NADAT je heb ge backupt hebt erges.. en dan maar hopen dat je een niewe krijgt van die winkel want garantie is tog echt garantie;)

mgv,

merijn

die hd is dus ook maar een half jaartje oud dus?? als dat het geval is is die gewoon erges door kapot gegaan.. (door wat weet ik niet.. het zou door je voeding kunnen komen) en anders moet je die hd van je maar terug brengen naar de winkel NADAT je heb ge backupt hebt erges.. en dan maar hopen dat je een niewe krijgt van die winkel want garantie is tog echt garantie;)

mgv,

merijn

Ik zat er eigenlijk eerder aan te denken om hem naar een winkel te brengen en hem daar te laten checken.

Ik heb het nu op een andere schijf gezet en alles loopt tot nog toe perfect. Moet maar nieuwe hardeschijf kopen dan.
Ik ehb vroeger ook problemen gehad met me voeding. Dat was snel opgelost, gewoon nieuwe ingezet, maar die daarvoor was helemaal doorgebrand. Misschien heeft dat schade achter gelaten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan