Problemen met printen in office

Status
Niet open voor verdere reacties.

nathalie1984

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2006
Berichten
15
Ik zit met een vervelend probleem dat ik maar niet opgelost krijg.

Ik heb momenteel office 2010.
Na een format van mijn pc heb ik alles opnieuw geïnstalleerd zoals ik altijd doe.
Nu heb ik het probleem dat als ik bestaande documenten af wil drukken dit niet gaat.
Als ik een bestand open in compatibiliteitsmodus en ik klik op printen, openen mijn afdruktaken onderaan, het document komt ook in de lijst te staan, maar na een paar seconden verdwijnt het bestand uit de lijst en wordt er niks geprint.
Als ik een nieuw document aanmaak in word of excel, dan print hij zonder problemen.
Op mijn 2e pc die aangesloten is op dezelfde printer kan ik wel hetzelfde bestaande document afprinten.

Ik heb het volgende al geprobeerd:
- office volledig verwijderen en herinstalleren
- antivirus uitzetten
- het document opslaan als nieuwe extentie (vb .xlsx of .docx)

Iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen?
 
Is het een bedrade USB printer of een WiFi/Netwerk printer?

Optie 1: Onder het kopje Afdrukken in Word of Excel de juiste printer selecteren, is iets wat veel mensen over het hoofd zien.
Optie 2: Printerdrivers (opnieuw) installeren.
 
Is het een bedrade USB printer of een WiFi/Netwerk printer?

Optie 1: Onder het kopje Afdrukken in Word of Excel de juiste printer selecteren, is iets wat veel mensen over het hoofd zien.
Optie 2: Printerdrivers (opnieuw) installeren.

Het is een wifi printer en de juiste printer is geselecteerd.
De printerdrivers zijn geïnstalleerd, maar ik ga eens proberen om ze te verwijderen en opnieuw te installeren.
Bedankt alvast.
 
Ik heb de drivers van de printer opnieuw geïnstalleerd en het probleem is hiermee niet verholpen.
Ah ja, op de pc waar het probleem zich voordoet is windows xp geïnstalleerd.
Het rare is ook dat hij sommige documenten in compatibiliteitsmodus wel print zonder problemen en andere documenten dan weer niet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan