Problemen met printen na samenvoegen Excel Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Tulip

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2001
Hallo,

Ik heb een probleem (=een uitdaging voor een kenner!).

Ik heb een opmaak gemaakt in Word (2003) en hierin heb ik een koppeling aangelegd naar een Excel-bestand (ook 2003). De data wordt goed weergegeven en tot zover geen problemen.

Echter, wanneer ik dan het samengevoegde bestand (met de standaardnaam Brieven1) wil printen, worden alle waarden in het bestand over elkaar heen gezet. Dit gebeurt zowel bij het originele "samenvoegbestand" als bij het samengevoegde bestand.

Ik heb een bijlage meegestuurd met een scan van het resultaat.

Kan iemand mij helpen, ik heb geen idee wat hier de oorzaak van kan zijn!!!

In de bijlage staat een circel: hier hoort bijvoorbeeld de datum te staan...ik snap er echt niets van.

Tanx in advance!

Bijlagen

ik denk dat het ook handig het bestand van Word en van Excell erbij te doen.

Ik zelf denk dat er iets aan de hand is met het bestand in Word

Helaas kan ik de bestanden niet bijvoegen in verband met de data hierin.

Waarschijnlijk moet ik het hebben van iemand die dezelfde ervaring heeft gehad en die dit zelf heeft kunnen uitdiepen. Ik heb op een ander forum gezien dat er meer mensen dit zelfde probleem hebben gehad, maar op dat forum werden deze mensen naar de netwerkbeheerder gestuurd (?). Uit ervaring kan ik zeggen dat het daar niet aan ligt...

De bestanden kunnen dus niet bijgevoegd worden, maar ter indicatie: het probleem doet zich al voor wanneer ik zo'n 50 bladen creeër met afdruk samenvoegen en dan print.

Greetz!

samenvoegbestand

Dan zou ik eerst maar eens een nieuwe samenvoegbestand maken en alle koppelingen naar het excell bestand opnieuw plaatsen. Ik denk dat het daar aan legt. Kan je anders niet alleen het Worddocument bijvoegen?

Eens met Gregor. Je kunt met twee kleinere fakebestandjes kunnen testen en als het probleem zich dan weer voordoet deze uploaden.

Groet,

Ik kan inderdaad wel een fake bestand bijvoegen, maar waarschijnlijk zal het probleem zich hier niet in uiten (de ene keer wel en de andere keer niet). Vandaar dat ik hoop op iemand die het probleem ook heeft gehad in Word. Het is namelijk niet gerelateerd aan de twee bestanden...

Vandaar dat ik hoopte op iemand die ditzelfde heeft meegemaakt in een samenvoeging en dat de oplossing hiervoor gevonden is. Ik ben er van overtuigd dat het geen instellings-probleem is...

In ieder geval bedankt voor het meedenken!

Gr, L

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan