Brother bear
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 mei 2007
Hallo....
Ik heb een probleempje met men quicktimeplayer...
Deze heeft altijd naar behoren gewerkt maar sinds een week of 2 niet meer...
Ik heb niks gewist van het programma of dergelijke...ook heb ik reeds alles er eens afgesmeten en hem er terug opgezet...helaas zonder een goed resultaat.
Als ik een filmpje of een liedje wil afspelen dat reeds op mijn pc staat ...is er geen enkel probleem...het werkt perfect.
Ga ik daarentegen op het internet en wil iets bekijken wat quictimeplayer vereist blokeerd alles...
Het volgende verschijnt dan op men scherm = Initialisatie van quicktime is mislukt foutnr 0.
Controleer of quicktime op de juiste wijze is geïnstaleerd op deze computer.
Dan moet ik op ok klikken...
En dan krijg ik het volgende scherm = De plugin heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd. U wordt ten sterste aangeraden Firefox opnieuw op te starten.
Klik je dit weg komt de eerste melding er weer te staan.:shocked:
Krijg je dan alles uiteindelijk toe moet ik men pc account terug ff afzetten en dan pas werkt men Firefox weer...
Kan er me iemand helpen aub? Alvast bedankt voor jullie reacties
Ik heb een probleempje met men quicktimeplayer...
Deze heeft altijd naar behoren gewerkt maar sinds een week of 2 niet meer...
Ik heb niks gewist van het programma of dergelijke...ook heb ik reeds alles er eens afgesmeten en hem er terug opgezet...helaas zonder een goed resultaat.
Als ik een filmpje of een liedje wil afspelen dat reeds op mijn pc staat ...is er geen enkel probleem...het werkt perfect.
Ga ik daarentegen op het internet en wil iets bekijken wat quictimeplayer vereist blokeerd alles...
Het volgende verschijnt dan op men scherm = Initialisatie van quicktime is mislukt foutnr 0.
Controleer of quicktime op de juiste wijze is geïnstaleerd op deze computer.
Dan moet ik op ok klikken...
En dan krijg ik het volgende scherm = De plugin heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd. U wordt ten sterste aangeraden Firefox opnieuw op te starten.
Klik je dit weg komt de eerste melding er weer te staan.:shocked:
Krijg je dan alles uiteindelijk toe moet ik men pc account terug ff afzetten en dan pas werkt men Firefox weer...
Kan er me iemand helpen aub? Alvast bedankt voor jullie reacties