Problemen met quicktime...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brother bear

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2007
Hallo....
Ik heb een probleempje met men quicktimeplayer...
Deze heeft altijd naar behoren gewerkt maar sinds een week of 2 niet meer...
Ik heb niks gewist van het programma of dergelijke...ook heb ik reeds alles er eens afgesmeten en hem er terug opgezet...helaas zonder een goed resultaat.
Als ik een filmpje of een liedje wil afspelen dat reeds op mijn pc staat ...is er geen enkel probleem...het werkt perfect.
Ga ik daarentegen op het internet en wil iets bekijken wat quictimeplayer vereist blokeerd alles...
Het volgende verschijnt dan op men scherm = Initialisatie van quicktime is mislukt foutnr 0.
Controleer of quicktime op de juiste wijze is geïnstaleerd op deze computer.
Dan moet ik op ok klikken...
En dan krijg ik het volgende scherm = De plugin heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd. U wordt ten sterste aangeraden Firefox opnieuw op te starten.
Klik je dit weg komt de eerste melding er weer te staan.:shocked:
Krijg je dan alles uiteindelijk toe moet ik men pc account terug ff afzetten en dan pas werkt men Firefox weer...
Kan er me iemand helpen aub? Alvast bedankt voor jullie reacties

Wel als ik bij add-ons op die pagina klik( bij quicktime player )kom ik gewoon op de site terecht waar ik men quicktimeplayer in de eerste plaats heb afgehaald:confused:
Dus van die site heb ik hem reeds afgehaald:(

heb je dan ook al eens firefox gedeinstalleerd en alle add-ons mee...?

Inderdaad dit heb ik ook al een keer of 3 gedaan...
Kweet wel echt niet wat ik nog moet doen

formateren :P

neenee, dat zou ik toch allesinds niet doen.
Ik heb echter geen idee meer :confused:

je kan anders eens een support mailtje sturen naar quicktime

of je kan dit proberen

manmanman....nu heb ik één van die alternatieve quicktimeplayers gedownload...en wa denk je?....nog steeds hetzelfde probleem...
In elk geval bedankt al voor je moeite...en misschien schiet er je nog iets anders te binnen en kan dit opgelost geraken.
Bedankt he!

kan je misschien de foutmelding eens posten?

ik zou al eens beginnen met een support mailtje naar quicktime

Die heb ik in men eerste mail reeds gepost...
Of bedoel je nog iets anders...meer verschijnt er niet.

euhm ja je hebt uitgelegd wat er juist in de foutmelding staat vermoed ik maar zou je eens een screenshot kunnen plaatsen :thumb:

naamloos.jpg
[/IMG]
2.jpg
[/IMG]

ja ik heb nu echter wel gezien dat je niet de enigste bent met dat probleem... :confused:
maar nergens vond ik direct een oplossing.

Welke versie heb je trouwens van quicktime en het je het al eens geprobeerd met IE?

Ik had de laatste nieuwe van quicktime...maar heb nu een alternatieve omdat je me dat aangeraden had als eventuele oplosing(alternative quicktimeplayer 1.95)
En ja ik heb dit ook met IE...:(

Ja tuurlijk wel...doe dit weekelijks grondig...
Heb altijd avg en hitmanpro gebruikt.
Nu heb ik een betalende van telenet...
Dus daar zal het niet aan liggen

Ja tuurlijk wel...doe dit weekelijks grondig...
Heb altijd avg en hitmanpro gebruikt.
Nu heb ik een betalende van telenet...
Dus daar zal het niet aan liggen
superantispyware geprobeerd?
wat bedoel je met ik heb een betalend van telenet?

probeer ook eens revo unistaller voor quicktime te verwijderen...

Dat ik nu één virus en spyware scanner heb van telenet...waarvoor ik betaal ( geen gratis dus) genaamd f-secure.
Ik denk niet dat het een spywareprobleem is...anders had ik die waarschijnlijk al lang ontdekt met die voorgaande programma's...avg...hitmanpro...f-secure....
Als deze het niet vinden...

probeer ook eens revo unistaller voor quicktime te verwijderen...
Euuuh...wat bedoel je?

het is niet gezegd dat betalende programma's beter zijn hé ;)

ja misschien ligt het niet aan spyware en dergelijke...
ik kan er in ieder geval niet goed meer aan uit! :shocked:

revo unistaller is zoals de naam het zegt een unistaller beter dan dat van windows zelf.
deze gaat ook de geinstalleerde bestanden verwijderen in het register enz.

Dus misschien is het de vorige keren altijd mislukt omdat er nog iets is blijven steken na de unistall en is het daarom dat het nog steeds niet werkt na de herinstallatie.

Het is het proberen waard vind ik :thumb:

yo!
Pfff zwoeg zweet...ik heb het gevonden:thumb:...wel raar hoor.
Ik heb dus nog nooit aan de instelingen geweest van quicktime...
Nu had ik hem er nog eens afgesmeten en terug ne nieuwe opgezet en ik was eens ff aant kijken naar de quicktime voorkeuren...
Bij bestandtypen stond mp3 en diversen niet aangevinkt:shocked:...want tervoren heeft hij altijd gewerkt...en dit zou dan gewoon automatisch gebeurd zijn ...humh? Deze heb ik nu aangevinkt en het werkt terug als voorheen.:D
In elk geval bedankt voor je tijd en energie dat je hier in hebt gestoken...bedankt!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan