problemen met Reg Cleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristel

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Berichten
153
Ik heb net Reg Cleaner gebruikt(versie 4.3 van JV16), heb registry cleanup gedaan(do them all) en nu doet Incredimail het niet meer, heeft ie nu teveel weggehaald uit het register?...weet iemand dat....en zo ja wat kan ik daar nu aan doen....doet ie telkens alleen bij incredimail...alle andere programma's werken gewoon normaal was vorige keer ook al....wat heb ik verkeerd gedaan want Reg Cleaner zegt dat als je deze sleutels verwijderd dat dat veilig is, maar niet dus????????:confused:

groetjes kristel
 
even de backup terugzetten. (regcleaner)

Meest rechtse tabblad van de "blauwe" tabbladen. Als je dat aanklikt krijg je een hele lijst met z.g. eenmalige reservekopien.
Ik denk dat je niets verkeerds doet, maar dat Regclean op dit puntje niet jofel werkt. Je zou de maker een mailtje kunnen sturen...................
Zet in ieder geval geen vinkje bij een registerverwijzing naar dat progje totdat je meer weet.
 
Laatst bewerkt:
Heb net weer reg cleaner gedaan, do them all en alles uitgevinkt wat maar met incredimail te maken heeft, maar nu startte die weer niet op, dus heb ik maar de backup weer terug gezet............hoe weet ik nou wat ik wel en wat ik niet mag weghalen??? of is dat te moeilijk uit te leggen:( volgens mij kan incredimail niet zo goed overweg met reg cleaner of wel??
 
do them all kan je beter ook niet doen, klik op selecteren > speciale selectie > items die veilig verwijderd zouden kunnen worden.
 
Jozo
ik heb de engelse versie waar kan ik dan beter op klikken???
 
Je kan hem ook in het nederlands zetten.
In het kleine venstertje kies je voor settings > language
 
Ik gebruik deze versie ook tot volle tevredenheid, echter ik verwijder alleen programma-restanten waarvan ik zeker dat ik deze niet meer op de pc heb staan. Daarnaast nog de loze bestands-verwijzingen, nooit to do them all (zoals Jozo al meldt), dat is in mijn optiek riskant. En voor de rest, wat je niet zeker weet lekker laten staan of gewoon hier vragen.

attachment.php

loze bestands-verwijzingen
 
thanx heb in ieder geval vast in het nederlands gezet.... is stukken handiger:D
 
He Gezina, maar als ik op loze bestandsverwijzingen ga zoeken vind ie een hele hoop maar daar staan ook bestanden tussen die volgens mij van incredimail zijn, maar dan kan ik nooit iets verwijderen want weet niet welke van incredimail zijn.....ja dacht ut te weten maar heb strax geprobeerd om die bestanden die met IM te maken hebben uit te vinken en daarna werkte ie nie meer??dus maar weer backup terug gezet:eek:
 
Die loze bestandsverwijzingen hoef je niet te zoeken (dat doetie zelf) als je klikt zoals aangegeven op het plaatje, die staan er dus gewoon en kunnen weg.
 
Ja snap ik wel, maar als ik die dus verwijder doet incredimail het nie meer, hoe kan dat dan als het allemaal loze bestandjes zijn??:confused:
 
Heb zo het vermoeden dat Incredimail al vet corrupt is na je 1e gebruik met Regcleaner, kan je dat niet uninstallen en opnieuw installeren?
 
maar dat heb ik in totaal al 3x gedaan ondertussen, maar hij blijft dit doen
Heb net weer reg cleaner gedaan, do them all en alles uitgevinkt wat maar met incredimail te maken heeft, maar nu startte die weer niet op
 
Ik kan alleen nog dit verzinnen. Uninstall Incredimail via de gebruikelijke weg, haal daarna de restanten weg met Regcleaner (de veilige manier dus), herinstalleer Incredimail en blijf verder ff af van Regcleaner en ook zeker géén "Voer ze allen uit" doen!
 
Ik ga er vanuit dat Incredimail een "lastig" programma is ? (Ik ken het progje namelijk niet.........)

Zelf voer ik al 2 jaar Regcleaner uit middels, "Extra", "Register opschonen" en vervolgens "voer ze alle uit" en ik heb nog nooit een probleempje ondervonden.

Sterker nog, ik heb in de sectie handleidingen / tips, bijna een jaar geleden, een klein topic geplaatst met daarin dit advies en ik heb nog nooit van een gebruiker gehoord dat hij / zij problemen ondervond.
 
Ja die topic heb ik al ooit gelezen, maar het zal wel aan incredimail liggen dan:rolleyes:
 
Hallo,

Ook ik gebruik incredimail en inderdaad na het draaien van regcleaner werkt incr. bij mij ook niet meer.

Ik maak ook gebruik van het progje systemmechanic en als ik deze met de standaardwaarden het register laat opschonen dan werkt incr.mail ook niet meer. Het ligt dus niet aan regcleaner!

Je kunt het progje echter zo instellen dat hij bij het scannen alle verwijzingen m.b.t. incredimail niet verwijderd. Ik weet niet of deze optie ook in regcleaner zit.

groetjes leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan