Problemen met router/modem na installeren wireless repeater

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ambtenaar

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2012
Hola,
Ik heb gisteren een wireless repeater geinstalleerd (of een poging tot installeren gedaan) omdat het bereik van de modem/router niet overal in huis even goed is,
vervolgens werkt de TV, die via dezelfde modem werkt, niet meer en geeft deze als foutmelding dat er nieuwe apparatuur met dhcp functionaliteit op de modem is aangesloten, en dat deze uit het netwerk verwijderd dient te woden.
Aangezien ik die repeater toch niet volledig heb kunnen installeren, heb ik hem losgekoppeld maar de tv geeft dezelfde foutmelding. Hoe verwijder ik die wireless repeater uit het netwerk?

mvg,
Ambtenaar

Het is blijkbaar helemaal geen repeater geweest waar je mee aan de slag bent gegaan maar een (breedband) router.
Nu je dat apparaat hebt verwijderd zou ik verwachten dat het genoeg is om de volgende stappen te zetten:
a. de tv op standby zetten en daarna helemaal de stroomstekker eruit halen.
b. het provider apparaat (routermodem) dat Internet verzorgt stroomstekker eruit
c. na een minuut of 10 het provider routermodem apparaat weer aanzetten en wachten totdat die helemaal is opgestart
d. Dan de tv weer stroomstekker erin en aanzetten etc.

Tijs.

Hoihoi,
Ik had het geprobeerd maar het loste niets op..
Wat bleek, ik had de handleiding van de modem geraadpleegd en kwam erachter dat er simpelweg een kabeltje in de verkeerde poort zat... :o
In ieder geval bedank voor je hulp!

Ambtenaar

Mooi dat je het gevonden hebt.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan