Problemen met router

Status
Niet open voor verdere reacties.

wmschouten

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2010
Help!
Ik heb ongeveer twee jaar geleden een router gekocht van het merk Sitecom (54g Turbo volgens mij). Hij heeft het twee jaar lang gedaan tot vorige week. Ik gebruik mijn router om met mijn Nintendo Wii en Nintendo DS op internet te kunnen, alle computers zijn gewoon met een draad op het modem aangesloten. Sinds vorige week kan ik geen verbinding meer maken met het netwerk. Hij lijkt het telkens te gaan doen, maar telkens krijg ik de foutmelding dat hij geen IP-adres op kan halen. Dit is zowel bij de Wii als bij de DS zo, dus ik weet vrij zeker dat het dus aan de router ligt. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Alvast veel dank.

Regelmatig verlies van internet zou kunnen verholpen worden door het "resetten" van de router. Dit houdt dus in dat je het stroom er even vanaf haalt en hem laat ontladen (voor 30 seconde ofzo) vervolgens weer stroom erop. Dit zou je eventueel ook kunnen doen met je modem. Werkt het niet heb ik helaas geen oplossing voor je.

Succes!

Echt heel erg bedankt, het werkte inderdaad. Ik had hem al geprobeerd te resetten met behulp van het reset-knopje, maar dat werkte niet. Gelukkig werkte het eraf halen van de stroom wel, dus dit probleem is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan