Problemen met scannen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boekenworm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 nov 2007
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem. Ik had een hp scanner maar die deed het ineens niet nadat ik software had verwijderd. Volgens mij had ik alleen Adobe Acrobat 4.5 verwijderd. Ik ging er van uit dat ik die niet meer nodig had omdat ik Adobe Acrobat 5.0 er op had staan.
Ik heb hem geprobeerd via de installatie cd van de hp scanner hem weer opnieuw te installeren maar dat lukte niet.
Gisteren een All in one gekocht en ik had verwacht alle problemen kwijt te zijn. Niet dus. De printer doet het wel maar de scanner doet het van de Canon ook niet.
Ook bij mijn man de all in one geïnstalleerd en daar doet alles het wel dus ligt niet aan de cannon maar aan mijn laptop.
Hij geeft deze foutmelding aan: MP navigator EX. Het scannerstuurprogramma voor deze software is niet geïnstalleerd. Installeer dit en probeer het opnieuw.
Nou weet ik niet of Adobe Acrobat 4.5 met de scanners te maken heb of dat het probleem ergens anders aan ligt.
Nou ben ik redelijk handig om uit te vogelen hoe de programma's werken maar zo gauw het met de software of hardware te maken heeft breek er toch altijd bij mij paniek uit.
Wie kan mij helpen. Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is anders hoor ik het wel.

Bij voorbaat dank,

Sonja

Het probleem is opgelost. Via de telefoon:D. Ik heb eerst de software verwijderd van de nieuwe all in one en toen de computer opnieuw opgestart. Zonder eerst de software te installeren de all in one aan gesloten. Windows geeft aan dat hij een nieuwe hardware heeft gevonden (3x) en die zelf laten instaleren zonder de cd.
Alles doet het nu.

Groetjes Sonja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan