Na de SP2 update kan ik mijn scanner van trust niet meer gebruiken, na diverse mailtjes met Trust deze antwoorden gekregen! Misschien heeft iemand een oplossing voor mij?
Geachte Heer/Mevr,
Het is niet zo raar dat de scanner slecht tot niet werkt, er zijn in die
tussen tijd al de diverse updates en upgrates geweest en door SP2 van
windows XP wordt weer een blokkade opgeworpen voor oude apparatuur, dit is
niet altijd meer op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
Dirk Dorst
Trust International Service Centre
----- Belangrijke mededeling -------
Gezien de aard van dit medium, is soms meerdere correspondentie
noodzakelijk.
Daarom verzoeken wij u om uw reactie bovenaan de huidige berichten toe te
voegen doormiddel van 'reply' te selecteren.
Dit om afhandeling niet onnodig te vertragen i.v.m. zoeken naar vorige
bestaande communicatie.
-----Original Message-----
From: Fam Saive [mailto:info@saive.nl]
Sent: vrijdag 11 februari 2005 11:55
To: Support HQ NL
Subject: Re: Trust 0207-1011-632 - Netherlands - SCANNERS - 11379
Compact Scan USB 19200
Ja maar dat wil ik dus niet, andere pc is een stand alone zonder printer
aansluiting. Wordt eigenlijk alleeen gebruikt voor spelletjes voor de
kinderen. Het is toch raar dat de scanner niet werkt??
Gr Petra Saive-Smit
Original Message -----
From: "Support HQ NL" <support2@trust.com>
To: "'Fam Saive'" <info@saive.nl>
Sent: Friday, February 11, 2005 10:36 AM
Subject: RE: Trust 0207-1011-632 - Netherlands - SCANNERS - 11379 Compact
Scan USB 19200
>
> Geachte Heer/Mevr,
>
> Zoals u aangeeft werkt de scanner wel correct op een andere in huis zijnde
> pc.
> Ik raad u aan om via die pc de scans te maken en deze via andere middelen
> over te zetten naar de pc waarop de scanner niet correct wil installeren.
>
> Met vriendelijke groeten,
> Dirk Dorst
> Trust International Service Centre
>
> ----- Belangrijke mededeling -------
> Gezien de aard van dit medium, is soms meerdere correspondentie
> noodzakelijk.
> Daarom verzoeken wij u om uw reactie bovenaan de huidige berichten toe te
> voegen doormiddel van 'reply' te selecteren.
> Dit om afhandeling niet onnodig te vertragen i.v.m. zoeken naar vorige
> bestaande communicatie.
>
>
> -----Original Message-----
> From: Fam Saive [mailto:info@saive.nl]
> Sent: donderdag 10 februari 2005 20:07
> To: Support HQ NL
> Subject: Re: Trust 0207-1011-632 - Netherlands - SCANNERS - 11379
> Compact Scan USB 19200
>
>
> De installatie kan ik voltooien en de foutmelding krijg ik als ik de
> scanner
>
> geprobeerd heb, en daarna de pc afsluit.
>
> Groeten Petra Saive-Smit
> ----- Original Message -----
> From: "Support HQ NL" <support2@trust.com>
> To: "'Fam Saive'" <info@saive.nl>
> Sent: Thursday, February 10, 2005 10:25 AM
> Subject: RE: Trust 0207-1011-632 - Netherlands - SCANNERS - 11379 Compact
> Scan USB 19200
>
>
>> Geachte heer/mevrouw Saive,
>>
>> Wanneer krijgt u deze foutmelding en tot waar komt u met de installatie?
>> Met vriendelijke groeten,
>> Frank Stournaras
>> Trust International Service Center Operator
>>
>> ----- Belangrijke mededeling -------
>> Gezien de aard van dit medium, is soms meerdere correspondentie
>> noodzakelijk.
>> Daarom verzoeken wij u om uw reactie bovenaan de huidige berichten toe te
>> voegen doormiddel van 'reply' te selecteren.
>> Dit om afhandeling niet onnodig te vertragen i.v.m. zoeken naar vorige
>> bestaande communicatie.
>>
>>
>>
>>
>> -----Original Message-----
>> From: Fam Saive [mailto:info@saive.nl]
>> Sent: Wednesday, February 09, 2005 9:53 PM
>> To: Support HQ NL
>> Subject: Re: Trust 0207-1011-632 - Netherlands - SCANNERS - 11379
>> Compact Scan USB 19200
>>
>>
>> Beste mensen,
>>
>> Nee exact hetzelfde probleem, ik weet alleen dat er iets in de BIOS moest
>> worden veranderd. Zou het iets te maken kunnen hebben met de volgende
>> foutmelding:
>>
>> MSPOCRDC.EXe reageert niet ??
>>
>> Vriendelijke groeten,
>>
>> Petra Saive-Smit
Geachte Heer/Mevr,
Het is niet zo raar dat de scanner slecht tot niet werkt, er zijn in die
tussen tijd al de diverse updates en upgrates geweest en door SP2 van
windows XP wordt weer een blokkade opgeworpen voor oude apparatuur, dit is
niet altijd meer op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
Dirk Dorst
Trust International Service Centre
----- Belangrijke mededeling -------
Gezien de aard van dit medium, is soms meerdere correspondentie
noodzakelijk.
Daarom verzoeken wij u om uw reactie bovenaan de huidige berichten toe te
voegen doormiddel van 'reply' te selecteren.
Dit om afhandeling niet onnodig te vertragen i.v.m. zoeken naar vorige
bestaande communicatie.
-----Original Message-----
From: Fam Saive [mailto:info@saive.nl]
Sent: vrijdag 11 februari 2005 11:55
To: Support HQ NL
Subject: Re: Trust 0207-1011-632 - Netherlands - SCANNERS - 11379
Compact Scan USB 19200
Ja maar dat wil ik dus niet, andere pc is een stand alone zonder printer
aansluiting. Wordt eigenlijk alleeen gebruikt voor spelletjes voor de
kinderen. Het is toch raar dat de scanner niet werkt??
Gr Petra Saive-Smit
Original Message -----
From: "Support HQ NL" <support2@trust.com>
To: "'Fam Saive'" <info@saive.nl>
Sent: Friday, February 11, 2005 10:36 AM
Subject: RE: Trust 0207-1011-632 - Netherlands - SCANNERS - 11379 Compact
Scan USB 19200
>
> Geachte Heer/Mevr,
>
> Zoals u aangeeft werkt de scanner wel correct op een andere in huis zijnde
> pc.
> Ik raad u aan om via die pc de scans te maken en deze via andere middelen
> over te zetten naar de pc waarop de scanner niet correct wil installeren.
>
> Met vriendelijke groeten,
> Dirk Dorst
> Trust International Service Centre
>
> ----- Belangrijke mededeling -------
> Gezien de aard van dit medium, is soms meerdere correspondentie
> noodzakelijk.
> Daarom verzoeken wij u om uw reactie bovenaan de huidige berichten toe te
> voegen doormiddel van 'reply' te selecteren.
> Dit om afhandeling niet onnodig te vertragen i.v.m. zoeken naar vorige
> bestaande communicatie.
>
>
> -----Original Message-----
> From: Fam Saive [mailto:info@saive.nl]
> Sent: donderdag 10 februari 2005 20:07
> To: Support HQ NL
> Subject: Re: Trust 0207-1011-632 - Netherlands - SCANNERS - 11379
> Compact Scan USB 19200
>
>
> De installatie kan ik voltooien en de foutmelding krijg ik als ik de
> scanner
>
> geprobeerd heb, en daarna de pc afsluit.
>
> Groeten Petra Saive-Smit
> ----- Original Message -----
> From: "Support HQ NL" <support2@trust.com>
> To: "'Fam Saive'" <info@saive.nl>
> Sent: Thursday, February 10, 2005 10:25 AM
> Subject: RE: Trust 0207-1011-632 - Netherlands - SCANNERS - 11379 Compact
> Scan USB 19200
>
>
>> Geachte heer/mevrouw Saive,
>>
>> Wanneer krijgt u deze foutmelding en tot waar komt u met de installatie?
>> Met vriendelijke groeten,
>> Frank Stournaras
>> Trust International Service Center Operator
>>
>> ----- Belangrijke mededeling -------
>> Gezien de aard van dit medium, is soms meerdere correspondentie
>> noodzakelijk.
>> Daarom verzoeken wij u om uw reactie bovenaan de huidige berichten toe te
>> voegen doormiddel van 'reply' te selecteren.
>> Dit om afhandeling niet onnodig te vertragen i.v.m. zoeken naar vorige
>> bestaande communicatie.
>>
>>
>>
>>
>> -----Original Message-----
>> From: Fam Saive [mailto:info@saive.nl]
>> Sent: Wednesday, February 09, 2005 9:53 PM
>> To: Support HQ NL
>> Subject: Re: Trust 0207-1011-632 - Netherlands - SCANNERS - 11379
>> Compact Scan USB 19200
>>
>>
>> Beste mensen,
>>
>> Nee exact hetzelfde probleem, ik weet alleen dat er iets in de BIOS moest
>> worden veranderd. Zou het iets te maken kunnen hebben met de volgende
>> foutmelding:
>>
>> MSPOCRDC.EXe reageert niet ??
>>
>> Vriendelijke groeten,
>>
>> Petra Saive-Smit