darkdevlin
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 mrt 2007
Ik heb mijn pc aan mijn ps3 gekoppeld. Door dit te doen dat ik geluid en film afspelen op de ps3 zonder kabels. Dit wordt gedaan door middel van Windows media player. Dit is niet het probleem. Het probleem is dat wanneer ik nu windows media player opstart dat ik de volgende melding krijg:
Het delen van mediabestand is uitgeschakeld. De service voor delen wordt niet uitgevoerd of de instellingen voor de firewall zijn gewijzigd. Bevestig eerst de instellingen voor het delen, als u het delen opnieuw wilt opstarten.
Aan de firewall heb ik niets veranderd, dus zou hij het gewoon moeten doen. De PC opnieuw opstarten krijg ik een rood schilt, en dan zie ik dat de beveiligingsinstellingen niet goed zijn. Normaal staat er Firewall, Automatische updates, Beveiliging tegen ongewenst software en andere beveiligingsinstellingen. Het enige wat ik zie is beveiligingscentrum uitgeschakeld. Als ik klik op inschakelen krijg ik de melding dat de security center-service niet gestart is.
Dit zijn de oplossingen die ik al geprobeerd heb:
wie kan mij helpen??
Het delen van mediabestand is uitgeschakeld. De service voor delen wordt niet uitgevoerd of de instellingen voor de firewall zijn gewijzigd. Bevestig eerst de instellingen voor het delen, als u het delen opnieuw wilt opstarten.
Aan de firewall heb ik niets veranderd, dus zou hij het gewoon moeten doen. De PC opnieuw opstarten krijg ik een rood schilt, en dan zie ik dat de beveiligingsinstellingen niet goed zijn. Normaal staat er Firewall, Automatische updates, Beveiliging tegen ongewenst software en andere beveiligingsinstellingen. Het enige wat ik zie is beveiligingscentrum uitgeschakeld. Als ik klik op inschakelen krijg ik de melding dat de security center-service niet gestart is.
Dit zijn de oplossingen die ik al geprobeerd heb:
- uitvoeren --> services.msc -->security center inschakelen en op automatisch zetten. (lukt niet omdat hij van automatisch opstarten weer terugspringt naar uitgeschakelt)
- Vele short cuts die je via uitvoeren kunt doen, maar om dezelfde reden als hierboven ook niet lukten
- Spyware doctor meerdere malen laten scannen en weet het ook niet op te lossen (zowel gewoon als in veilige modus)
- Virusscanner ook meerdere malen laten scannen en pakt niet op aan virussen(zowel gewoon als in veilige modus)
wie kan mij helpen??