problemen met service pack 2 in vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

stijnT

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2007
Goedeavond,

Sinds een tijdje ben ik bezig om service pack 2 te installeren op een pc met vista home premium.
De update wordt met automatische updates weergegeven maar niet geinstalleerd heb m ook al geprobeerd al handmatig te installeren, maar sp2 geeft aan dat sp1 geinstalleerd moet worden, maar deze staat er al op. Heb ook al geprobeerd om sp1 en sp2 in de veilige modus er op te zetten maar niks lukt. Ook heb ik wufixvista11 al gedraait maar niks blijkt te werken.
Sp 1 wordt ook niet weergegeven bij geinstalleerde updates. maar staat er wel degelijk op.
Heeft iemand anders ook zoiets meegemaakt??
Ik hoor dan graag hoe ik dit moet oplossen.

Groetjes Stijn

Hoe weet je zo zeker dan dat SP1 er wel op staat, als overal wordt aangegeven dat dat niet zo is???

Ik heb wel eens een niet legale Windows gehad en die zei dat SP1 goed geïnstaleerd was. Maar het bleek anders, omdat Windows zei dat mijn serial niet klopte ging hij SP1 uitzetten. :D

Ik heb wel eens een niet legale Windows gehad en die zei dat SP1 goed geïnstaleerd was. Maar het bleek anders, omdat Windows zei dat mijn serial niet klopte ging hij SP1 uitzetten. :D

Je bent denk ik de eerste ter wereld die dat gehad heeft dan.....

Heb je een 'legale' Windows Vista?

Ja het gaat om een legale versie. Voor geïnstalleerd door Acer. Heb ook al heel wat gegoogled maar dat levert ook al niets op.
Kan het zijn dat het om een geïntegreerde service pack 1 gaat?
Met 'mijn eigenschappen' van deze computer geeft ie toch echt aan dat sp 1 er op staat.

Hoe weet je zo zeker dan dat SP1 er wel op staat, als overal wordt aangegeven dat dat niet zo is???

Zie bericht van zojuist.
Ik heb ook met de optie winver gecontroleerd en die geeft aan dat er wel degelijk een sp1 is geïnstalleerd.
Kan ik op een manier Sp 1 herinstalleren? Ik kan hem niet verwijderen omdat ie ook niet als update te zien is.
Als ik dan vervolgens Sp 2 wil installeren geeft die aan dat ik sp1 er eerst op moet zetten.
(Ook als administrator)

Gr stijn

Ben nu helaas niet meer op plaats van onheil maar als ik het goed heb gaf hij aan dat versie 6002 was geinstalleerd met sp1. het is ook geen tijdelijke versie ofzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan