Problemen met services.msc

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroen1982

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 apr 2005
Ik heb zojuist windows mediacenter geinstalleerd en heb nu een paar voor mij "grote problemen" Ten eerste heb ik mijn videokaart geinstalleerd en toen deed de RPC server het niet. Om dit te laten werken moest ik in services.msc DCOM SERVICE PROCES LAUNCHER starten. Hierna kon ik zonder problemen installeren.

Volgende probleem is de internetverbinding, ik doet dit met een netwerkkaart en een 4 poorts router van E-tech. Nooit geen problemen mee gehad maar ik zie in network connections mijn LAN verbinding niet terug. Pas als ik NETWORK SERVICES in services.msc aanzet krijg ik de melding dat ik een LAN verbinding heb. Hierna begint een icoontje aan te geven dat hij bezig is een netwerk adres krijgen en daar komt hij niet verder mee. Als de andere computers zijn netzo ingesteld als deze maar draai op xp home i.p.v mediacenter. wie weet hier een oplossing voor?

Laatste probleem met de services.msc. De onderdelen die ik aan heb gezet het ik tevens op automatic gezet maar elke keer als ik opnieuw opstart moet ik de bovenstaande handelingen herhalen en start hij ze dus niet automatisch........

Wie kan mij helpen......:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan