Hallo allemaal,
Mijn PC start niet op als ik mijn USB Hub in me PC heb zitten. Hij freezed als je hem aandoet, hij blijft hangen bij het zwarte scherm van Dell (hetzelfde als je bijv een digitale camera op je USB zet en dan je PC aandoet).
Het is nogal irritant om steeds achter me PC te bukken en dan die USB Hub eruit te halen, PC aan te doen, wachten tot hij is opgestart en dan weer de Hub erin te doen. Dus heeft iemand een oplossing voor dit?
In setup menu kan ik de 'Boot device configuration' veranderen.
Hij staat nu op default en dat is:
First Boot priority: Removable
Second Boot priority : Hard Disk
Thirt Boot priority: CD-Rom
Boot Other device: enabled
Ik heb al allemaal dingen hiermee geprobeerd, zoals:
First Boot priority: CD-Rom
Thirt Boot priority: Removable (en op disabled gezet)
Dit leidde allemaal dat mijn PC niet meer wilde opstarten.
Het gaat hier om een Dell Inspiron 530 PC, Windows Vista. Het is gewoon een USB Hub van Sitecom:
Mijn PC start niet op als ik mijn USB Hub in me PC heb zitten. Hij freezed als je hem aandoet, hij blijft hangen bij het zwarte scherm van Dell (hetzelfde als je bijv een digitale camera op je USB zet en dan je PC aandoet).
Het is nogal irritant om steeds achter me PC te bukken en dan die USB Hub eruit te halen, PC aan te doen, wachten tot hij is opgestart en dan weer de Hub erin te doen. Dus heeft iemand een oplossing voor dit?
In setup menu kan ik de 'Boot device configuration' veranderen.
Hij staat nu op default en dat is:
First Boot priority: Removable
Thirt Boot priority: CD-Rom
Boot Other device: enabled
Ik heb al allemaal dingen hiermee geprobeerd, zoals:
First Boot priority: CD-Rom
Thirt Boot priority: Removable (en op disabled gezet)
Dit leidde allemaal dat mijn PC niet meer wilde opstarten.
Het gaat hier om een Dell Inspiron 530 PC, Windows Vista. Het is gewoon een USB Hub van Sitecom:

Laatst bewerkt: