Problemen met SQL na installeren van AD(WSUS)

Status
Niet open voor verdere reacties.

KingShift

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2006
Berichten
185
Hallo mede forumleden,

Ik heb AD geinstalleerd en toen kreeg ik een foutmelding na het opstarten dat er 1 of meer systemen niet op starten. Na dat ik in het log boek heb gekeken kwam ik er al snel achter dat het aan de SQL server ligt van WSUS.

Het gaat deze keer niet om dat ik een oplossing nodig heb omdat ik die al heb maar ik heb een MSI file nodig maar die weet ik niet te vinden. de oplissing is dit:

Msiexec <MSI_File_Name> CALLERID=OCSetup.exe REINSTALL=ALL REINSTALLMODE=omus /qn REBOOT=ReallySupress /l*v <Log_File_Path>

Maar dan heb je wel de naam van MSI file nodig. Weet iemand dat? of weet iemand welke het misschien is?

Alvast bedankt

Groeten KingShift
 
daat is die van sql als je sql dmv een msi package hebt geinstalleerd is dat hem als je het van cd hebt geinstalleerd stata hij waarschijnlijk in C:\Documents and Settings\Jim\Local Settings\Temp mits je hem daar nog niet verwijderd hebt, volgens mij is het iets van sqlrun123.msi
 
daat is die van sql als je sql dmv een msi package hebt geinstalleerd is dat hem als je het van cd hebt geinstalleerd stata hij waarschijnlijk in C:\Documents and Settings\Jim\Local Settings\Temp mits je hem daar nog niet verwijderd hebt, volgens mij is het iets van sqlrun123.msi

Ik zal gelijk morgen kijken;) heb niet die server bij de hand;)

bedankt btw
 
Hmm Jim moet zijn de naam van degene die het geinstalleerd heeft, waarschijnlijk administrator anders met een amdin account even zoeken op sql*.msi of het msi bestand op nieuw extracten dat werkt ook wel
 
Hmm Jim moet zijn de naam van degene die het geinstalleerd heeft, waarschijnlijk administrator anders met een amdin account even zoeken op sql*.msi of het msi bestand op nieuw extracten dat werkt ook wel

Heelaas klopt het niet. Ik heb ook geen local op een of andere manier:S ik weet ook niet of die standaart in Windows Server 2003 zit. weetje ook nog iets anders?

Groeten KingShift
 
de cd van sql er bij pakken en hem vandaaruit te extracten
cd erin en dan
d:\sql.exe /extract:c:\sqlmsi
als D de cdrom is anders die even aanpassen dan komt ie in c:\sqlmsi

De opdarcht kun je gewoon bij uitvoeren intypen
 
de cd van sql er bij pakken en hem vandaaruit te extracten
cd erin en dan
d:\sql.exe /extract:c:\sqlmsi
als D de cdrom is anders die even aanpassen dan komt ie in c:\sqlmsi

De opdarcht kun je gewoon bij uitvoeren intypen

WSUS installeerd automatich sql en daar is dat bestand van verwijdert het
bestand heet DACL, Dit heb in gevonden op internet tenminste op de microsoft
site.
Maar ik heb dus geen cd of geen instaltie daar van het is een complete instalatie.

Groeten KingShift.
 
Als je de installatie van wsus nog een keer opstart (zonder daadwerkelijk te installeren) pakt hij hem wel weer uit naar de temp map daar kun je hem dan uit kopieeren ik denk dat zodra de installatie word afgebroken of hij geinstalleerd is de installatiebestanden verwijdert worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan