Ja, ik heb wel eerst geinformeerd of de MSI-6701 (OEM Medion MD-5000) PC3200 aankon. Hierover heb ik ook contact gehad met verschillende winkels. Mycom waar ik de Corsair modules heb gekocht, zei tegen mij dat PC3200 backwards compatibel moet zijn op PC2700 (DDR333). Dit moederbord kan maximaal 2x1024 mb aan (PC2700/3200).
Ik heb na het monteren, een benchmarktest gedaan met Aida32 en daarbij kwam wel duidelijk naar voren dat mijn PC behoorlijk sneller is geworden. De bewering dat het compatibel zou zijn, klopt dus wel, ik kan mijn PC normaal en snel opstarten. In SPD voor ram geheugen had ik problemen met "Freezen" van de pc. Nadat ik DDR333 heb geselecteerd in mijn Bios, heb ik hiermee geen problemen meer mee gehad. Het zijn nu vooral de applicaties vanuit windows waar ik problemen mee heb gekregen, dat wil zeggen dat het ontzettend lang duurt voordat er iets gebeurd. Vooral bij Hitman pro en defragmentatie krijg ik problemen, terwijl internet explorer en windows Media player geen problemen maken. Zou het helpen als ik de hele boel terugzet naar de aankoop toestand en daarna gewoon alles opnieuw installeer? Dit werkt vaak sneller dan zoeken naar een conflict. Nb. Mobo is toch de recovery cd/dvd?