datkomtervan
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 apr 2012
Ik voeg me bij dezelfde "ellende" heb alles gecontroleerd in mijn System en zie geen enkel conflict in de adressering van de AV300MX, elke controle krijg ik te zien "dit apparaat werkt correct" , ik heb minutieus ALLE software gecheckt, zie geen problemen, Firewall, Virusscanner uitgeschakeld , geeft geen oplossing, ik hang het ding aan mijn laptop, daar werkt hij prima, helaas is de laptop niet echt geschikt om al dat analoge spul naar binnen te halen op een snelle manier, in ieder geval blijkt dat het apparaatje goed werkt, omdat ik daar ook aan dacht, "misschien een hardwarefout" .
Toen de helpdesk van Terratec gemaild, ik kreeg inderdaad snel antwoord, ik moest een nieuwe versie van de Magix software ophalen , die is inderdaad toegesneden op de Terratec Grabsters, maar helaas ook dat wil bij mij NIET werken!.
Van ellende heb ik het ding in de rommelkast "geparkeerd" en wacht maar weer eens tot ik er weer zin in heb om nog een keer het installatietraject door te worstelen, en........ ik houd dit forum in de gaten want misschien komt er iemand met een "Eureka" oplossing.
groetjes
James
Toen de helpdesk van Terratec gemaild, ik kreeg inderdaad snel antwoord, ik moest een nieuwe versie van de Magix software ophalen , die is inderdaad toegesneden op de Terratec Grabsters, maar helaas ook dat wil bij mij NIET werken!.
Van ellende heb ik het ding in de rommelkast "geparkeerd" en wacht maar weer eens tot ik er weer zin in heb om nog een keer het installatietraject door te worstelen, en........ ik houd dit forum in de gaten want misschien komt er iemand met een "Eureka" oplossing.
groetjes
James
Laatst bewerkt door een moderator: