Problemen met toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

ojnoka

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 sep 2005
Hi,
Mijn laptop doet raar, hoop niet dat het heel erg is. Opstarten gaat heel goed (windows XP), toetsenbord en muis (van de laptop zelf) doen het dan nog heel goed, als ik op mijn username klik om in te loggen begint het probleem. Dan hangt het. Mijswijzer beweegt niet meer, mijn password kan ik niet intikken.
Heb al geprobeerd om 'last known good configuration' toe te passen, bij het herstarten, zelfde probleem. Ook in 'safe mode' kan ik niet inloggen.
Moet wel vertellen, gisteravond heb ik mijn laptop gescand met ewido online scanner, had heel wat troep, dat heb ik toen laten repareren. Het werkte verder goed, maar vanaf dat ik alles afgesloten heb, kom ik er niet meer in.
Iemand die mij hulp kan bieden?
bij voorbaat dank,
ojnoka (Aruba)

Dit kan liggen aan een recente patch van windows update. Heb er over gelezen op tweakers.net. Hier heb je de link:

link

Hi royma,
Heb op de link geklikt. Ben ook verder gaan lezen, misschien ligt het inderdaad aan die window-patch hoewel ik nog niet echt hetzelfde probleem heb gelezen, maar nu pas komen de problemen te voorschijn, dus wie weet is mijn probleem ook een window-patch probleem. Heb ook de oplossingen bekeken, weet me er geen raad mee, want ik geraak dus helemaal niet in windows, kom tot het inlogscherm en dat is het.
Thanks voor je hulp,
ojnoka

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan