problemen met uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

duifje1973

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2006
Hallo,

ik heb problemen met het uploaden van de webpagina's in DW8. 2 pagina's gaan goed maar daarna geeft hij foutmeldingen. o.a. file activity incomlete. 19 files or folders were not completed. en op de website zelf krijg ik foutmeldingen dat de site niet op te vragen is.
Ik heb het geprobeert bij 2 verschillende aanbieders. Bij Orange (online en T35)
Ik heb daar al eerder een website op geplaatst, en zonder problemen.
Nu kan ik op de site van orange (Nu online geworden) nergen meer dat ik webspace heb, dit kan wel veranderd zijn nu het weer eens van naar is veranderd. Maar bij T35 moet ik zonder problemen deze hoeveelheid kunnen uploaden.
Ik weet eigenlijk niet waar ik moet zoeken om het probleem op te kunnen lossen, tast helemaal in het duister. Kan iemand mij tips geven?

mvg Lydia

Beste

Het is makkelijker en veiliger om gewoon een ftp programma te gebruiken zoals smart ftp of leech ftp.

Problemen bij uploaden

Beste

Het is makkelijker en veiliger om gewoon een ftp programma te gebruiken zoals smart ftp of leech ftp.

Beste Dennis,
Waarom zou Core FTP lite, niet gemakkelijk in gebruik en onveilig zijn, of heb je alleen gereageerd op de vraag om de url van je website kunnen mee te geven?
Mvg,
Jeanmi

hoor je mij iets zeggen dat hij onveilig is? ik geef gewoon 2 anderen die erg goed is in gebruik. ten tweede heb ik jou bericht niet gelezen maar alleen de vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan