Problemen met verbinden laptop met internet. DRINGEND HULP NODIG!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mvkv123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 aug 2011
Hallo iedereen,
ik heb een probleem, het zit zo:
gisterennacht was ik op msn en viel ineens mijn internet uit. Toen ik keek stond er een geel driehoekje met een uitroepteken in.. Ik heb even gewacht maar het veranderde niet dus ben ik de stekker van mijn router gedurende 10 sec gaan uittrekken. Nog geen verandering. Dus keek ik of het op een andere laptop ook zo was, niet dus via een andere laptop werkte mijn internetverbinding perfect. Dus heb ik vandaag mijn laptop naar een vriend gebracht die er veel vanaf weet en daar maakte mijn laptop direct verbinding met zijn netwerk en kon ik perfect op het internet surfen. Ik heb overal op het internet gezocht maar vind de oplossing nergens. Als ik netwerkprobleem oplossen doe in het netwerkcentrum staat er 'standaard gateway niet beschikbaar' kan iemand mij hierbij helpen ik ben echt radeloos..
Alvast erg bedankt!!

Ik heb dit uitgevoerd maar het lukt niet.. Maar het probleem ligt volgens mij ook niet aan mijn router aangezien een andere laptop en mijn GSM perfecte verbinding hebben en kunnen surfen op het internet.. Bij mij brand er heel de tijd een geel driehoekje met een uitroepteken in.. Bij het netwerkcentrum krijg ik de fout standaard gateway niet beschikbaar en bij MSN de fout standaard gateway offline

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan