Problemen met verbinden met nieuw draadloos netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

juupke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jul 2008
Berichten
2
Hallo,

Mijn laptop geeft sinds kort een probleem als ik probeer verbinding te maken met een draadloos netwerk waar ik nog nooit verbinding mee heb gehad. Als ik een eerste keer klik op 'verbinding maken' in het startmenu van Vista, gebeurt er helemaal niks. Als ik het dan nog een keer probeer, wordt wel het scherm geopend om naar netwerken te zoeken, alleen dan loopt het onderdeel ("View available networks") compleet vast voor er ook nog maar iets zichtbaar wordt. Het enige wat ik dan nog kan doen, is het onderdeel verbinding maken afbreken via het taakbeheer.

Ik weet niet welke specificaties er in dit geval veel toe doen (aangezien dit een nieuw probleem is, dat zich eerder nooit heeft voorgedaan), maar voor de zekerheid: windows vista (incl. alle updates), core2duo processor, 1gb werkgeheugen. Ik weet niet wat voor gegevens verder nodig zijn om hier een idee over te hebben, als er dingen ontbreken vul ik die graag aan voor zover ik ze weet.

Ik hoop echt dat iemand me hiermee kan helpen, want het is echt heel vervelend dat ik nu alleen nog maar thuis op internet kan met mn laptop, en verder nergens meer!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan