Problemen met versturen van mail via Versatel.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ashketchum22NL

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2008
ik heb hier een e-mail account van versatel en ik krijg de uitgaande mail niet goed...

ik heb smtp.versatel.nl en relay.versatel.nl geprobeerd. poort 25 en poort 465 maar die doen het beide ook niet.

in komende mail via pop.versatel.nl poort 110 doet het wel prima.

Maar krijg die uitgaande niet voor elkaar... het lukte me onder windows xp met outlook express al niet ... en nu heb ik hetzelfde probleem onder windows 7 met Microsoft office 2007 Outlook.

kunnen jullie mij daar mee helpen... bij voorbaat dank.

MVG

Ash

Btw alvast prettige jaarwisseling gewenst aan iedereen :)

Hoi,
Wat bij mij uiteindelijk werkte: Type account: POP Beschrijving: bla@zonnet.nl E-mailadres: bla@zonnet.nl Volledige naam: Bla Server inkomende post: pop.versatel.nl Gebruikersnaam: bla Wachtwoord: ******* Uitgaande mail: Servernaam: mail.zonnet.nl Gebruik standaard poorten (25, 465, 587) Identiteitscontrole: geen Vooral met de SMTP instellingen heb ik behoorlijk zitten klooien, maar dit werkt voor mij...
Bron.www
Nog een bron
Succes.

uitgaande mail poort 587 werkte ook niet...
het is een @versatel.nl mail adres

op tele2.nl werd ik niet veel wijzer ... krijg ik de zelfde oplossingen die ik al eerder geprobeerd heb;)

Gr

Ash

je praat nu over versatel en over tele2.

heb je voorheen tele2 gehad ?

zijn er wijzigingen van je provider geweest.
had je vroeger tele2 en nu versatel of.........

zelf was ik @home klant, dat is nu ziggo maar ik moet mijn instellingen van @home gebruiken.
is dat bij jou ook zo

Versatel is onderdeel geworden van tele2

het email adres is van mijn opa.

maar zoals ik al schreef smtp.versatel.nl op de poorten 25 465 of 587 werkt niet...

enige andere suggesties?

Opzich een mooie bron Mik,alleen de doorlink naar Tele2 werkt niet en dat heeft de topicstarter wel nodig

foutmelding==>> Server Error in '/dat19' Application.

Maar goed hij kan ook op de site van Tele2 zelf gaan kijken.... www.tele2.nl

Dat klopt die werkte bij mij ook niet. :evil:
Ik dacht dat het aan mijn instellingen lag. :o

heb je bij alle instellingen van de mail wel nog de provider er achter gezet , ik heb namelijk een tijd lang geen mail kennen versturen alleen omdat ik er geen hetnet.nl had achter gezet bij waar ik als gebruiker moets instellen.

Mail adres is van opa.
Waar probeer jij dit uit.
Toch wel bij opa thuis.?
En als dat niet zo is en je probeert het bij jou thuis uit, dan heb jij toch wel een versatel aansluiting net zoals opa.

Vertel dan ook even hoe het opgelost is.
Dat is wel zo netjes naar ons toe als naar de volgende lezers.

Probleem opgelost op een simpele manier

de stomste reden die jullie waarsch al zeiden XD

ik was vergeten dat het uitgaande adres per huis/provider verschilt XD dus ik zat thuis te klieren met m'n opa's provider terwijl ik thuis een andere provider heb:P
da werkt niet (A)

enfin bij opa aangekomen smtp.versatel.nl poort 25 en het werkt weer prima :P

In ieder geval mooi dat opgelost is.
En nee dat is niet stom hoor.....je moet er gewoon even aandenken.:P

jup en aangezien ik nog nooit echt iemands mail heb ingesteld XD heb ik daar ook nooit aan "hoeven" denken :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan