Problemen met verzenden mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

ahmed010

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2008
Berichten
333
Beste,

Ik heb sinds kort een nieuwe draadloze router gekocht.
Nu heb ik in het verleden veel problemen gehad met mail verzenden, ik werd regelmatig geregistreerd bij Spamcop en dus werd mijn ip-adres geblockt. Na lang zelfonderzoek te doen en alles geprobeerd te hebben kwam ik erachter dat wanneer ik mijn draadloze router uitschakelde ik de volgende gewoon weer kon mailen, omdat mijn ip-adres niet werd geblokkerd.

Nu heb ik dus een nieuwe router, beveiligd met wachtwoord, maar ik krijg weer het zelfde probleem, kan iemand mij misschien uitleggen wat er mis is. Dus als ik mijn draadloze router van stroom haal, kan ik gewoon mails versturen via Outlook, doe ik hem erin, krijg ik na ongeveer 4/5 uur weer probleem met mail verzenden via mijn pc/laptop. Alle pc's maken gebruik van één IP adres.

Wachtend op hulp:confused:

Ahmed
 
Hoi,

Nou, besta Ahmed, dat betekent dat er onder die aangesloten pc's op de router tenminste één zit die spammail verstuurt.
En als je ervan overtuigd bent dat dat niet zo is, kan je je provider bellen.
Zij kunnen controleren of het klopt wat je zegt.
 
Ik denk dat iemand toch nog gebruikt maakt van mijn draadloos netwerk, kan het zijn dat deze gehackt is of iets dergelijks.

Want er wordt maar gebruikt gemaakt van 2 pc's en ik weet 100% zeker dat vanaf deze computers geen spam wordt verstuurd.
 
Omdat wanneer ik geen draadloze router had geinstalleerd, mijn outlook zonder problemen werkte.
 
Hoi,

Alleen een 'wachtwoord' instellen is niet voldoende en bovendien is onduidelijk wat je daar nu precies mee bedoelt.

klik HIER voor meer informatie

En nogmaals: informeer bij je provider .... !
Of probeer eens een andere router die je tijdelijk leent van iemand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan