Beste,
Ik heb sinds kort een nieuwe draadloze router gekocht.
Nu heb ik in het verleden veel problemen gehad met mail verzenden, ik werd regelmatig geregistreerd bij Spamcop en dus werd mijn ip-adres geblockt. Na lang zelfonderzoek te doen en alles geprobeerd te hebben kwam ik erachter dat wanneer ik mijn draadloze router uitschakelde ik de volgende gewoon weer kon mailen, omdat mijn ip-adres niet werd geblokkerd.
Nu heb ik dus een nieuwe router, beveiligd met wachtwoord, maar ik krijg weer het zelfde probleem, kan iemand mij misschien uitleggen wat er mis is. Dus als ik mijn draadloze router van stroom haal, kan ik gewoon mails versturen via Outlook, doe ik hem erin, krijg ik na ongeveer 4/5 uur weer probleem met mail verzenden via mijn pc/laptop. Alle pc's maken gebruik van één IP adres.
Wachtend op hulp
Ahmed
Ik heb sinds kort een nieuwe draadloze router gekocht.
Nu heb ik in het verleden veel problemen gehad met mail verzenden, ik werd regelmatig geregistreerd bij Spamcop en dus werd mijn ip-adres geblockt. Na lang zelfonderzoek te doen en alles geprobeerd te hebben kwam ik erachter dat wanneer ik mijn draadloze router uitschakelde ik de volgende gewoon weer kon mailen, omdat mijn ip-adres niet werd geblokkerd.
Nu heb ik dus een nieuwe router, beveiligd met wachtwoord, maar ik krijg weer het zelfde probleem, kan iemand mij misschien uitleggen wat er mis is. Dus als ik mijn draadloze router van stroom haal, kan ik gewoon mails versturen via Outlook, doe ik hem erin, krijg ik na ongeveer 4/5 uur weer probleem met mail verzenden via mijn pc/laptop. Alle pc's maken gebruik van één IP adres.
Wachtend op hulp
Ahmed