problemen met vieokaart geforce 6200

Status
Niet open voor verdere reacties.

roadrunnertje

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Berichten
34
Kent iemand dit probleem ?

Als ik mijn videokaart van Nvidia een geforce 6200 plaats en de pc opnieuw opstart geeft ie aan dat ik geen signaal heb (gewone vga aansluiting ) sluit ik hem aan op de dvi aansluiting ook geen signaal !
Sluit ik hem aan op een verloopstekker dan krijg ik zwart beeld maar verder niks !!
haal ik de kaart eruit en doe hem in een andere pc is er niks aan de hand!!??

heb nu een geforce2 Mx/Mx 400 erin en deze geeft gewoon beeld weliswaar niet zo'n resultaat mede omdat en een aardig oude videokaart al is .

Mijn pc draait op Vista
en het betrefd een amd sepron 2600+

Wie weet raad?

Ton:confused:
 
Misschien een stomme vraag, maar na plaatsing heb je ook de juiste drivers geinstalleerd?
 
Nou om je eerlijk zijn kom je zover niet eens normaal als je een videokaart plaatst en je start je pc op heb je wel beeld en eventueel later kun je dan nog de laatste drivers installeren .
Maar bij deze pc krijg je helemaal niks te zien als je de monitor aansluit met de standaard stekker ( geen signaal )
sluit je de monitor aan met een dvikabel + stekker ook geen signaal .
sluit je hem aan met een gewone ouderwetse stekker en gebruik een verloopstekker naar dvi dan krijg je een zwart beeld en daar blijft het bij .
wat ik nog wel zal kunnen doen en heb dat nog niet geprobeerd is eerst de driver van deze kaart installeren en daarna de kaart plaatsen als dat lukt teminste!

ton:eek:
 
Je hebt het over 2 verschillende PC's.
Gebruik je dan wel dezelfde monitor?
 
:eek:nee verschillende monitors waar ik de problemen mee heb dat is een pc met een acer monitor en waar geen problemen zijn is een pc met philips monitor
drivers van een videokaart installeren en later de kaart erin gaat niet helaas

Ton
 
En het ligt niet aan de monitor?
Of het besturingssysteem?
 
Laatst bewerkt:
tja dat weet ik dus niet de pc met problemen draaid onder vista en waar geen problemen zijn onder xp het bvreemde is dus dat ik hier nog een ati radeon 9250 heb liggen en daar kreeg ik in de loop van de tijd ook problemen mee blauwe stopschermen en met het gevolg steeds opnieuw opstarten , dit lag volgens microsoft aan ati moest de laatste drivers bij ati ophalen maar dat werkte niet vandaar dat ik de nvidia maar eens weer probeerde ,hoe nieuwer de kaart hoe meer problemen , de oudste kaart werkt hier het best maar dat kun je wel zien geen beste kwaliteit.
Ach ik pruts wel wat verder , ik kan wel een nieuwe kaart kopen maar ben bang dat deze ook problemen gaat geven .

Ton:confused:
 
Mmmm, ik denk dat het misschien toch aan de drivers ligt misschien van het Mobo of het beeldscherm misschien?
 
Ik begin aan iets heel anders te denken... de voeding!

Welk merk en hoeveel Watt is deze?

Een brakke voeding ZOU deze problemen kunnen veroorzaken, nog net wel die MX440 kunnen trekken maar een betere/zwaardere kaart niet meer...
 
Ik begin aan iets heel anders te denken... de voeding!

Welk merk en hoeveel Watt is deze?

Een brakke voeding ZOU deze problemen kunnen veroorzaken, nog net wel die MX440 kunnen trekken maar een betere/zwaardere kaart niet meer...


Hele goeie van je! :thumb:
Lijkt me sterk omdat het volgens mij een nwe PC is(denk ik), maar toch, het zou kunnen.
 
Dat van die voeding zou ik kunnen proberen ga ze omwisselen en gelijk eens de geforce 6200 erin zetten het proberen waard ik laat van mij horen !!:thumb:
 
nou helaas heb hem omgewisseld die van mij was een 400watt deze omgeruild voor een 350 watt waar de videokaart wel werkte in eerste instantie leek het wel te werken vervolgens zat de pc vast na herstart zelfde laken en pak :evil:
Nou ik kijk nog wel effe verder en anders blijft die oude videokaart ermaar inzitten!

iedergeval bedankt voor de reactie's

Ton:thumb:
 
heb de zelfde kaart in een andere pc(een smpron 2200 ) gestopt en in eerste instantie deed hij het na dat ik de pc weer in elkaar gezet had en opnieuw opstartte was het ook hier hetzelfde liedje geen beeldscherm???
Ik weet het ook niet meer!!


Ton:evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan