IkhebVirus
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 feb 2005
Hoi,
Ik had een oude (trial) virusscanner ge-unstilled, omdat hij bijna afliep en verschillende wou bekijken, ik had Panda antivirus geinstleerd maar naardat ik die geinstalleerd had deed mn internet het niet meer ik heb heb hem verwijdert en mn internet deed het weer. Ik probeerde een andere virusscanner en enable de protection enzo. en mn internet deed 't weer niet.
Dus dan kon ik ze niet updaten, om voor recente virussen te scannen.
Nu heb ik met een (groot) aantal viruss-scanners online
mn computer gescanned en heb gemerkt dat ik er een paar virussen hebt.
Naam van virus:
JAVA_OPENSTR.A (deze word momenteel 5x gedecteerd op m'n computer) Nu wanneer ik deze virus probeer te verwijderen met online-virusscanner zegt ie dat 'application is in progress cannot delete or heal', zo ongeveer.
JAVA_OPENSTR.B (deze heb ik succesvol vewijdert, die was erook op)
Ik heb een aantal virussen die zich hierin bevinden:
The Exploit/ByteVerify Virus was found in file C:\Documents and Settings\Jeroen\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\javapi\v1.0\jar\classload.jar-18dfa68e-65869591.zip
The Exploit/ByteVerify Virus was found in file C:\Documents and Settings\Jeroen\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\javapi\v1.0\jar\classload.jar-18dfa68e-65869591.zip
Dus momenteel sta ik erzo voor: Ik heb 5 geinfecteerde bestanden volgens TrendMicro die heten dan allemaal JAVA_OPENSTR.A bit defender geeft 7 geinfecteerde aan.
Kan iemand mij vertellen hoe ik hiervan afkom?
Hier staat de waarden van de virussen :
http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VName=JAVA_OPENSTR.
http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VName=JAVA_BYTEVER.B
Ik had een oude (trial) virusscanner ge-unstilled, omdat hij bijna afliep en verschillende wou bekijken, ik had Panda antivirus geinstleerd maar naardat ik die geinstalleerd had deed mn internet het niet meer ik heb heb hem verwijdert en mn internet deed het weer. Ik probeerde een andere virusscanner en enable de protection enzo. en mn internet deed 't weer niet.
Dus dan kon ik ze niet updaten, om voor recente virussen te scannen.
Nu heb ik met een (groot) aantal viruss-scanners online
mn computer gescanned en heb gemerkt dat ik er een paar virussen hebt.
Naam van virus:
JAVA_OPENSTR.A (deze word momenteel 5x gedecteerd op m'n computer) Nu wanneer ik deze virus probeer te verwijderen met online-virusscanner zegt ie dat 'application is in progress cannot delete or heal', zo ongeveer.
JAVA_OPENSTR.B (deze heb ik succesvol vewijdert, die was erook op)
Ik heb een aantal virussen die zich hierin bevinden:
Dus momenteel sta ik erzo voor: Ik heb 5 geinfecteerde bestanden volgens TrendMicro die heten dan allemaal JAVA_OPENSTR.A bit defender geeft 7 geinfecteerde aan.
Kan iemand mij vertellen hoe ik hiervan afkom?
Hier staat de waarden van de virussen :
http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VName=JAVA_OPENSTR.
http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VName=JAVA_BYTEVER.B