Ik zit met een groot probleem . Een tijdje geleden had ik opeens kernelfouten in mijn systeem zitten , waardoor ik mijn pc bijna niet meer opgestart kreeg . Na veel gesoebat en allerhande oplossingen geprobeert te hebben , hebben we besloten om de hele schijfpartitie te formateren en Windows Vista (Home Premium) er opnieuw op te zetten. Dit is allemaal goed gegaan en hij deed het weer uitstekend . Tot vanmorgen dan ! Ik probeerde de pc op te starten en ik kreeg tot mijn grote schrik wéér een BlueScreen !
Deze keer was het opnieuw een minidump zoals hieronder vermeld :
Probleem met handtekening
Naam van probleemgebeurtenis: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem
Mini082108-01.dmp
sysdata.xml
Version.txt
Tijdelijke kopie van deze bestanden weergeven
Waarschuwing: Het openen van een kopie van deze bestanden kan schadelijk zijn voor uw computer als een virus of een ander beveiligingsprobleem het probleem veroorzaakt.
Extra informatie over het probleem
BCCode: 1000008e
BCP1: C0000005
BCP2: 818FD886
BCP3: 8836B57C
BCP4: 00000000
OS Version: 6_0_6001
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
We snappen hier niets van aangezien het een volledig legale versie van Vista is ! Alle partities zijn gescand en er zijn geen fouten te vinden . Weet iemand wat hier aan te doen is ? Ik heb nu al 4 keer deze fout gekregen op mijn scherm . Als ie dan eenmaal wel opstart doet tie het prima en heb ik nergens last van . Ik word er een beetje moedeloos van
Deze keer was het opnieuw een minidump zoals hieronder vermeld :
Probleem met handtekening
Naam van probleemgebeurtenis: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem
Mini082108-01.dmp
sysdata.xml
Version.txt
Tijdelijke kopie van deze bestanden weergeven
Waarschuwing: Het openen van een kopie van deze bestanden kan schadelijk zijn voor uw computer als een virus of een ander beveiligingsprobleem het probleem veroorzaakt.
Extra informatie over het probleem
BCCode: 1000008e
BCP1: C0000005
BCP2: 818FD886
BCP3: 8836B57C
BCP4: 00000000
OS Version: 6_0_6001
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
We snappen hier niets van aangezien het een volledig legale versie van Vista is ! Alle partities zijn gescand en er zijn geen fouten te vinden . Weet iemand wat hier aan te doen is ? Ik heb nu al 4 keer deze fout gekregen op mijn scherm . Als ie dan eenmaal wel opstart doet tie het prima en heb ik nergens last van . Ik word er een beetje moedeloos van