Problemen met vlc na update

• Onderwerp starter Onderwerp starter 1qaz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

1qaz

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2012
ik heb op mij pc een nieuwe versie gekrijgen van vlc mediaplayer maar nu is het beeld 3 keer groter en dat is van vlc mediaplayer, het beeld van pc staat goed. ook als ik film af wil spelen staat het beeld op zwart wit beblokt.
kan iemand herkennen of weet iemand een oplossing.
groeten willem

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Even je titel aangepast alleen vlc zegt weinig.

Hallo 1qaz en welkom op het forum,
Puur omdat je zegt "kan iemand dat herkennen?"
Ik had ook heel vreemde problemen met het programma.
Het zou af kunnen hangen van welk besturingssysteem als je gebruikt en wat er verder op de computer geïnstalleerd is. Heb je nieuwe updates van diverse programma's en van Windows? Van de afhankelijkheden weet ik niets maar heb je goed onder de download knop gekeken en de versie gedownload die voor jou besturingssysteem geschikt is: http://www.videolan.org ?

VLC wordt vaak gebruikt omdat het alles zou afspelen. Dat was vroeger zo. Hiervoor kan je tegenwoordig beter KMPlayer gebruiken. http://download.chip.eu/nl/KMPlayer-2.9.4.1434_873887.html Ik kan hun homepage momenteel niet bereiken. Installeer geen meegeleverde reclames of zoekbalken. Behalve dat deze speler alles afspeelt en dus een goede voorlopige vervanger zou kunnen zijn, speelt het ook beschadigde video's af (behalve de plaats van de beschadiging) en video die nog aan het downloaden is (tot de plaats waar het is opgeslagen als je het afspelen begint). Bovendien heeft deze speler heel veel meer functies waaronder inzoomen en uitzoomen met Num + en Num -. Probeer het eens. Ik ben van mening dat VLC een minder goed programma geworden is. Alfred

bsplayer

ik de bsplayer geprobeerd en ik vindt hem goed maar ik ga ook zeker de kmplayerproberen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan