Problemen met Wanadoo ADSL Familie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Achillias

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2005
Berichten
5
heb sins 2 dagen ADSL van Wanadoo, het zogenaamde wanadoo adsl familie+telefonie pakket.
Maar ik heb er tot nu alleen maar ellende aanbeleeft.
Als ik op internet zit en ik ben 30 a 60 minuten online valt me internet zomaar uit maak niet uit wat ik doe (gamen, internetten) het valt telkens zomaar uit.
Ik heb de helpdesk van wanadoo gebeld en die weten het ook niet, zeggen de hele tijd van reset je modem dat ik al tig keer heb gedaan. (technische dienst neemt spoedig mogelijk contact met mijn op volgens hun,maar tot heden nix gehoord)
En ik weet zelf ook niet waar het aan zou kunnen liggen.

Wie zou me willen helpen met dit vreselijk irritant probleem:mad:
 
ik heb al diverse consumenten programma's gezien en ook tijdschriften gelezen dat het met de lifebox één groot ellende is.
software technisch schijnt het nog niet top te zijn met de life box.
hoor alleen al slechte dingen hierover.
heb ook een aanbieding gehad van wanadoo om over te stappen naar familiy(heb nu adsl lite via kpn netwerk) maar heb hiervoor bedankt omdat ik al die ellende niet op mijn dak wil halen.

hoop voor je dat het allemaal gauw opgelost wordt.
als het lang duurt of niet opgelost wordt zou ik proberen om onder het contract uit te komen.

succes
 
Meer info hierover.
En misschien kun je op de site ook je ei kwijt.
Wanadoo heeft van allerlei beloftes gedaan tegenover de klant dus lees de site even goed door.
 
1 pot ellende is het maar weet iemand hier wat ik zou kunnen doen om het stabiel te laten draaien?
 
andere provider nemen denk ik.
wanadoo heeft dit produkt veel te vroeg gelanceerd.
en ze zitten zelf ook met hun handen in hun haar.
als ik jou was zou ik proberen om van het contract af te komen.
 
Geplaatst door goldvinger
andere provider nemen denk ik.
wanadoo heeft dit produkt veel te vroeg gelanceerd.
en ze zitten zelf ook met hun handen in hun haar.
als ik jou was zou ik proberen om van het contract af te komen.
als ik het kon had ik het al lang gedaan, maar zit vast aan 1 jaar contract :(
 
je hebt ook rechten.
je moet ze een termijn geven zodat ze de tijd hebben om alles optelossen.
kunnen ze dat niet realiseren dan zeg je dat je de boel op wil zeggen.

zeg er dan ook bij dat de ditecteur in programma kassa heeft gezegt dat ze deze gevallen coulant zal behandelen.
jij hebt gewoon recht op een goed werkend produkt.
en als ze dat niet kunnen realiseren kan jij éénzijdig je contract opzeggen.
 
nog een vraagje.
lees op verschillende sites dat wanadoo een upgrade heeft uitgebracht voor de livebox.
heb je die al opgehaald en geinstaleerd?
 
dat heb ik al gedaan maar zonder resultaat ik heb nog steeds het zelfde probleem
 
Geplaatst door goldvinger
je hebt ook rechten.
je moet ze een termijn geven zodat ze de tijd hebben om alles optelossen.
kunnen ze dat niet realiseren dan zeg je dat je de boel op wil zeggen.

zeg er dan ook bij dat de ditecteur in programma kassa heeft gezegt dat ze deze gevallen coulant zal behandelen.
jij hebt gewoon recht op een goed werkend produkt.
en als ze dat niet kunnen realiseren kan jij éénzijdig je contract opzeggen.

is er misschien een artikel waar dat in staat op mijn druk extra uit te oefenen over het recht om een contact eenzijdig af te zeggen, als het product niet werkt zoals het moet werken.
 
Wat staat er in de voorwaarden die ze hanteren en waar jij ja tegen hebt gezegd ?

http://www.wanadoo.nl/popup/algemene_voorwaarden.html

Vaak worden dit soort produkten in de markt gezet terwijl de stabiliteit nog te wensen over laat.
Kijk maar eens op internet wat voor een problemen er wel niet zijn met die fijne Livebox !
 
Aanstaande zaterdag even opletten.
En: wat heeft Wanadoo nou werkelijk gedaan met de klachtenregen over de Wanadoo-Livebox?
In Kassa geeft het zwaar bekritiseerde internetbedrijf tekst en uitleg.
Kassa is er zaterdag om 19:00 uur op Nederland 3
 
ga zeker kijken.
zal mij benieuwen wat voor smoezen ze nu weer hebben.:confused:
 
Volgens de laatste berichten zijn ze pas in het najaar in staat om "kwaliteit" te leveren.
 
moet dat nog zien.
dan zeggen ze weer voorjaar dan weer najaar dus als het najaar is zal het wel weer voorjaar worden.

maar ja, laten we hopen dat ze het voormekaar krijgen.
want buiten die livebox om hebben ze voor de rest wel goede produkten.
ik heb sinds 2jaar wnadoo lite en heb in deze tijd nog nooit problemen gehad en altijd is de verbinding zeer stabiel.

ik denk gewoon dat ze de livebox gewoon tevroeg gelanceerd hebben met alle gevolgen vandien.
dit kwam waarschijnlijk opdat verschillende providers stukken verder waren dan wanadoo.
ze moesten wel mee want anders ging dat klanten kosten.

achteraf gezien zullen ze om dit geintje ook veel klanten kosten
 
Wanadoo neemt een groot risico maar heb niet de indruk dat ze er last van hebben.Tiscali doet het veel en veel beter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan