problemen met WD passport

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragoon789

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2012
Berichten
1
hallo ik heb een WD passport 3.0 van 1TB deze schijf werkte perfect. Maar toen ik deze schijf dezelfde dag nog in men laptop stak starte hij op, ik kost mijn paswoord ingeven en dan vraagt hij voor mijn schijf te formateren. er staat ook geen bar van de beschikbare geheugen. aub snel hulp hier staan belangrijke documenten op van mijn school ik heb een hp pavilion dv7 pc met windows 7
alvast bedankt
 
Voor zover ik kan begrijpen wat u schrijft (volgende keer gaarne wat komma's en punten in de tekst, dan is het beter leesbaar) is de Externe HD niet meer te lezen.
Heeft u al geprobeerd of dat wel gaat op een andere PC of Laptop?

Heeft u soms de externe HD uit de PC verwijderd zonder dat via de standaard Windows procedure te doen ("hardware veilig verwijderen"icoontje rechtsonder op de taakbalk). Als u NIET de veilig-verwijder methode heeft gedaan en de externe HD zo maar uit de PC getrokken heeft, dan is de kans groot dat de indexen corrupt geraakt zijn en de gegevens op de HD niet meer te lezen zijn.

Het enige dat u dan nog kunt proberen is om dat te herstellen met een tooltje als Easeus Data Recovery of Recuva
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan