Wie kan ons helpen met het volgende probleem:
Als we een backup uitvoeren met Retrospect Express HD 2.5, krijgen we de foutmelding "There is not anough disk space left".
We hebben genoeg ruimte over, meer ruimte over dan dat we willen backuppen. 875GB van de 900GB is nog vrij. Hetgene wat we willen backupen is hoogstens 20GB.
We krijgen vaak de foutmelding dat de catalogus is beschadigd en opnieuw moet worden samengesteld. Dit kunnen we wel weer voorelkaar krijgen, maar het is vervelend dat het telkens weer gebeurd.
We willen de firmware van de hardeschijf updaten. Als we via de browser inloggen op de hardeschijf en een firmware update willen doen krijgen we de volgende foutmelding "The drive is currently busy. Please stop using all shares and try again."
We hebben alle verbinding tussen de hardeschijf en de pc afgesloten, netwerkshares uitgeschakeld. En ook de hardeschijf opnieuw opgestart, maar het probleem blijft zich voordoen.
Heeft iemand er een oplossing voor? Of wie werkt met deze hardeschijf?
Als we een backup uitvoeren met Retrospect Express HD 2.5, krijgen we de foutmelding "There is not anough disk space left".
We hebben genoeg ruimte over, meer ruimte over dan dat we willen backuppen. 875GB van de 900GB is nog vrij. Hetgene wat we willen backupen is hoogstens 20GB.
We krijgen vaak de foutmelding dat de catalogus is beschadigd en opnieuw moet worden samengesteld. Dit kunnen we wel weer voorelkaar krijgen, maar het is vervelend dat het telkens weer gebeurd.
We willen de firmware van de hardeschijf updaten. Als we via de browser inloggen op de hardeschijf en een firmware update willen doen krijgen we de volgende foutmelding "The drive is currently busy. Please stop using all shares and try again."
We hebben alle verbinding tussen de hardeschijf en de pc afgesloten, netwerkshares uitgeschakeld. En ook de hardeschijf opnieuw opgestart, maar het probleem blijft zich voordoen.
Heeft iemand er een oplossing voor? Of wie werkt met deze hardeschijf?