Problemen met Winamp

Status
Niet open voor verdere reacties.

markfrijsinger

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2007
Berichten
13
Hallo,

Ik heb een probleempje met winamp.
Het programma heeft jaren goed gedraaid op mijn computer tot vandaag. Telkens als ik het opstart krijg ik een foutmelding van Windows waardoor Winamp wordt afgesloten. Op het moment dat ik het dan verwijder van mijn computer en opnieuw download(vanaf winamp.com), krijg ik steeds dezelfde foutmelding EN een trojan horse melding van mijn AVG virusscanner.
Het virus kan ik repareren en is weg ook bij een extra volledige scan van de computer, maar de foutmelding blijft verschijnen.
Ik heb geen idee meer. Heb al 10 keer geprobeerd winamp opnieuw te installeren, maar geen resultaat.
Heeft iemand nog een suggestie, want ik vind winamp toch wel heel gemakkelijk voor het afspelen van mij MP3's.

Alvast bedankt.
 
hoi markfrijsinger
dit probleem heb ik ook vandaag dezelfde melding er zit een trojan horse scheur.clze dit is de melding die hij bij mijn geeft.als ik de scan erover laat gaan dan vind hij niets,en als ik hem van mijn com verwijder en weer opnieuw erop zet geeft hij weer dezelfde melding
gr rietvinkje
 
Ja dat is precies dezelfde melding. Vervelend is alleen dat ik door deze foutmelding winamp dus ook niet krijg geopend.
Ook vanaf een andere locatie downloaden is geen optie.
Hopelijk heeft er iemand een oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan