Ik heb laatst een Dell dimension 4600 van een vriend van me overgenomen. Ben bezig windows opnieuw te installeren maar stuit telken op een probleem waar ik geen raad mee weet.
Ik boot vanaf de (niet dell-originele) windows xp cd, start de setup, formatteer de schijf. Maar zodra de setup begint met het files kopieren naar de HD gaat het mis. Dit gaat ten eerste veel langzamer dan ik gewend ben en bovendien lijkt het alsof het systeem om de zoveel bestanden vastloopt om een tijd later weer verder te gaan. Raar is ook dat hij telkens bij dezelfde files blijft hangen, zelfs op verschillende windows-install CD's.
Wat ik al heb geprobeerd:
andere windows-cd,
andere schijf,
andere cdrom-speler,
nieuwe kabels,
andere IDE bus.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Ik boot vanaf de (niet dell-originele) windows xp cd, start de setup, formatteer de schijf. Maar zodra de setup begint met het files kopieren naar de HD gaat het mis. Dit gaat ten eerste veel langzamer dan ik gewend ben en bovendien lijkt het alsof het systeem om de zoveel bestanden vastloopt om een tijd later weer verder te gaan. Raar is ook dat hij telkens bij dezelfde files blijft hangen, zelfs op verschillende windows-install CD's.
Wat ik al heb geprobeerd:
andere windows-cd,
andere schijf,
andere cdrom-speler,
nieuwe kabels,
andere IDE bus.
Kan iemand mij hiermee helpen?