Problemen met Windows live mail en Outlook op Windows 7 Ulimate

Status
Niet open voor verdere reacties.

grace101

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Mijn vader heeft een tweedehands pc met Windows 7 Ultimate erop.
Daar zat meteen de zoekpagina van MSN bij.
Met veel moeite heb ik die eraf gekregen en daar zit misschien ook het probleem.
Ik heb Windows Essentials gedownload, maar alleen het mailprogramma daarvan aangevinkt.
Nu is Windows Essentials (en dus het live mail programma) nergens te vinden op de pc.
Als ik het opnieuw wil installeren krijg ik de melding: Dit programma is al geïnstalleerd.
Maar waar????????
Nu heb ik tijdelijk Outlook mail erop gezet, maar dat is hij niet gewend.
Bovendien openen de pdf en pps bestanden niet in Outlook, terwijl ik die gekoppeld heb aan
Adobe PDF Reader en Windows Power Point viewer.
Hoe kan ik dit oplossen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan Essentials niet vinden op de pc, dus ook niet verwijderen.....
Echt heel raar, ik heb alle mappen op de schijf nagekeken, niet te vinden!
Ook met Revo geprobeerd, maar die ziet het ook niet.

Dan zal het waarschijnlijk liggen aan de tweede hands PC. Daar klopt iets niet.

Kan ik bijna niet geloven, alle andere programma`s updates enz gaan moeiteloos.

Maar met revo heb je kennelijk teveel verwijderd wat niet had gemoeten. Daar moet je altijd heel voorzichtig mee zijn. :(

Laatst bewerkt:
Ja. Listig dit toch Proberen dit verwijderen als dat kan. Klik

download en installeer opnieuw. Klik

Laatst bewerkt:
Ik zal dit doorsturen naar de pc van mijn vader en zodra ik het geprobeerd heb laat ik weten hoe het afgelopen is! Thx!

Ik heb dit twee keer geprobeerd, 1 keer met beveiliging aan en 1 keer met beveiliging uit.
Beide hebben geen resultaat opgeleverd. Essentials wordt eerst verwijderd, dus het moet toch ergens staan??????
Ik begrijp er echt niks meer van!

Het lijkt wel te spoken en heb verder ook geen idee meer hoe het allemaal gegaan is.
Probeer het hier nog eens. Het kan naar mijn menig van alles zijn. Dat tweede hands gedoe. Wat heeft de vorige eigenaar er mee uitgespookt.

Het is koffiedik kijken. Windows Firewall uitschakelen tijdelijk had je gedaan. Hoeveel scanners zitten erop. Meerdere kan ook voor conflicten zorgen

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-live/essentials-programs-didnt-install-ui

Laatst bewerkt:
Allemaal al geprobeerd......
Wist ik nog maar hoe ik die startpagina van MSN eraf gekregen heb, ik denk nog steeds dat daar het probleem zit.

Dan als dat zo is zou je hem terug kunnen zetten en alles zou dan opgelost zijn. maar dat zal denk ik niet werken. Je hebt met revo denk ik toch teveel eraf gedaan.

Systeemherstel enkele weken terug kan zeker niet meer of ??

Sp1 is geinstalleerd en ik kan live mail wel installeren, maar niet terug vinden!
Ik kan het zelfs verwijderen. Maar er NIET mee werken.

Dit is normaal en je zou het daar allemaal moeten zien.

Heb je de verborgen bestanden EN Systeembestanden zichtbaar gemaakt Mapopties - Weergave.

Dan moet dat zichtbaar zijn.

Windows email wordt bewaart in alle submappen van.
C:\Users|Gebruikers\<JeNaam>\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail

En je contactpersonen staan in de submappen van
c:\Users\JeNaam\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Contacts\

Laatst bewerkt:
Dit is nieuw voor mij, daar ga ik de volgende keer zeker mee aan de slag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan