problemen met windows mail van @home

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoppaa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2010
Berichten
1
mijn moeder heeft een mail adres van @home maar nu kan ze ineenkeer niet meer haar nieuwe inbox berichten bekijken en ze komen ook niet meer binnen dat is nu al zo sinds 4 december ongeveer , er komt aldoor een balkje in t beeld en dan moet je een gebruikersnaam en wachtwoord invoeren , ik heb vanalles geprobeerd en niets helpt , het balkje komt aldoor terug.
dit is de foutcode Account: 'mail.home.nl', Server: 'mail.home.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC17
 
En als je het probeert via webmail?
https://webmail.home.nl/
En anders je provider contacteren.
En zijn de inloggegevens niet veranderd?
 
Laatst bewerkt:
Probeer als pop server pop.ziggo.nl en als smtp server smtp.ziggo.nl en inloggen met gehele E-mailadres, bij automatisch aanmaken van accounts bij Thunderbird en bij Windows Live Mail wordt e.e.a. niet goed ingevuld !

Voor meer wetenswaardigheden en tips kijk op het Ziggo gebruikersforum http://ziggo-gebruikers.nl/forum/index.php
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan