Problemen met Windows Update ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

cacciatore

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2004
Ik heb pas geleden een 2e handse PC gekocht met Windows XP Pro & CD erbij.
Achteraf blijkt dit een illigale kopie te zijn wat ik helemaal niet besefte.
Eigenlijk ben ik belazerd want ik kan nu geen Service pack 1+2 installeren en zelfs geen Windows Messenger updaten.
Nu wilde ik vragen of er misschien toch een mogenlijkheid bestaat om die service pack te installeren ?
Anders ben ik genoodzaak om een legale Windows XP te kopen en die kosten een hoop geld.
Als jij mij kan helpen of een oplossing weet hoor ik die graag.
Alvast Bedankt.

Tja ... helaas mag daar op dit forum niet over gepraat worden. Er zijn geloof ik wel mogelijkheden heb ik begrepen (die ik niet weet).

Dus ik denk dat je het beste een legale kan kopen.

Maar wel balen dat je belazerd bent. :confused:

Achteraf blijkt dit een illigale kopie te zijn wat ik helemaal niet besefte.
Een copie is een copie lijkt me. Bij een pc hoort een originele cd te zitten als je koopt.
Voor wat betreft de rest van je vraag.........lees de huisregels eens.

je kan altijd de essenciele up-date downloaden
maar zou toch zo gauw mogelijk een legale kopen :thumb:

Ik heb hetzelfde probleem , maar ik heb vorig jaar gewoon in de winkel een pc gekocgt , hier zat geen originele windows cd bij, na een virus moest ik een kopie erop zetten , ook ik kan niet sp2 updaten. tegenwoordig krijg je bij je nieuwe pc geen windows cd er meer bij.:confused:

Geplaatst door kawa1
Ik heb hetzelfde probleem , maar ik heb vorig jaar gewoon in de winkel een pc gekocgt , hier zat geen originele windows cd bij, na een virus moest ik een kopie erop zetten , ook ik kan niet sp2 updaten. tegenwoordig krijg je bij je nieuwe pc geen windows cd er meer bij.:confused:

Waar heb je die pc gekocht/wat is het merk en type van de pc, normaal gesproken staat windows dan namelijk ergens op een (hidden) partitie die je kan terugzetten.

Hoi,

Ik heb mijn pc gekocht bij Dixons het is een compaq presario 5000 serie, 5444EA.

Alvast bedankt.

Groetjes Cindy

ps , ik heb alles al geporbeerd om hem toch te downloaden , ik krijg de melding dat de registratie code niet overeenkomt , dat komt doordat ik een kopie erop heb moeten zetten vanwege een virus , omdat ik zelf niet de originele cd erbij had gekregen. ook via andere downloads sites kan ik ze niet downloaden.

@kawa1,
Je zegt bij Dixons gekocht, zat hier geen windows bij, die je door middel van een herstel cd kunt herinstalleren of zoals eerder aangegeven dat Windows op een verborgen partitie staat, waarmee je de pc kunt herstellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan