Problemen met Windows Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

hulpvrager199

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2010
Berichten
53
Hallo,

Mijn Win7 laptop heeft problemen met updaten. Elke avond installeert hij 30 updates, en de volgende morgen gaat hij weer zeuren om diezelfde updates.

Ik ben ten einde raad, ik heb: heel veel keer die updates proberen te installeren, office 2007 opnieuw geinstalleerd, de tijdelijke bestanden verwijderd, microsoft fixit gebruikt.

En niks werkt!
Kan iemand mij helpen??
 
Problemen met de updatefunctie van Windows zijn helaas geen zeldzaamheid: zo komt het voor dat afgehandelde updates na een herstart toch weer opnieuw worden aangeboden of toont Windows elke keer weer een foutmelding omdat een specifieke update niet is gelukt. Veel van deze problemen zijn eenvoudig op te lossen door simpelweg de map SoftwareDistribution (te vinden onder c:\Windows) te verwijderen. Hiermee worden de update-installatiebestanden en de updategeschiedenis gewist, dit levert echter geen noemenswaardige moeilijkheden op. Heeft het resetten van Windows Update niet geholpen, controleer dan of de (voor Windows Update noodzakelijke) service Windows Modules Installer niet is uitgeschakeld. ([Windowstoets+r] -> services.msc)

Herstel tevens de instellingen van Internet Explorer (Extra, Internetopties, tabblad Geavanceerd, knop Opnieuw instellen), dat wil ook nog wel eens helpen. Na het resetten van Internet Explorer is het wel noodzakelijk de startpagina en enkele instellingen te herstellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan