problemen met windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

nifrada

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2001
Berichten
144
ik werk met windows xp pr.
Ik was gewoon op internet bezig en ik wilde overschakkelen naar een ander programma als plots mijn pc uitviel en terug opstarte maar dan krijg ik een melding in een zwart scherm: Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden:\windows\systeem32\config\systeem.

Ik kan niet opstarten in veilige modus.Hoe kan ik dat herstellen zonder opnieuw te moeten installeren van mijn windows want dan ben ik toch weer veel gegevens kwijt .

Dank voor de hulp

Danny
 
En via F8 delaatst bekend werkende?

Doe eens een rechterklik op deze computer en kies eigenschappen.
Kies dan geavanceerd>opstart en herstelinstellingen en klik daar op instellingen.
Vink dan de regel: de computer automatisch starten uit.
Nu start de pc niet meer vanzelf opnieuw op, maar krijg je een blauw scherm met foutmelding. Aan de hand van die foutmelding kunnen we misschien wat makkelijker de oorzaak achterhalen. Vaak zijn het niet goed werkende drivers of een geheugenprobleem.
 
Laatst bewerkt:
BANDIT123 zei:
En via F8 delaatst bekend werkende?

Doe eens een rechterklik op deze computer en kies eigenschappen.
Kies dan geavanceerd>opstart en herstelinstellingen en klik daar op instellingen.
Vink dan de regel: de computer automatisch starten uit.
Nu start de pc niet meer vanzelf opnieuw op, maar krijg je een blauw scherm met foutmelding. Aan de hand van die foutmelding kunnen we misschien wat makkelijker de oorzaak achterhalen. Vaak zijn het niet goed werkende drivers of een geheugenprobleem.
 
het is niet mogelijk om windows te openen ik kan geen enkel scherm zien dat zwart scherm komt steeds terug na het opnieuw opstarten van de pc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan