Problemen met windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

BD44

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2007
Berichten
45
Hallo medeforumleden,
Sinds kort doet mijn pc een beetje raar. Als ik de pc opstart gaat alles prima, ook als ik niet op internet ga doet hij het perfect. Alleen als ik op het internet ga komt hij vaak wel op google en kan ik verder wel voor een tijd op het internet tot ongeveer 5 minuten. Dan loopt het internet vast. Dan moet ik met behulp van windows taakbeheer het internet afsluiten, maar als het internet af isgesloten blijft het internet beeld op de achtergrond hangen. Ook kan ik alleen nog maar op de menubalk klikken en geen pictogrammen meer aan klikken. Nog iets ik krijg als ik op internet zit reclame op mijn beeld.
Ik heb spyware doctor, spyware destroyer en ccleaner al gebruikt alleen geen resultaat:confused:

dus kan iemand mij helpen:confused:
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij dat iexplore.exe niet lekker loopt.. heb je ie6 of ie7? En als je reclame hebt heb je zeker last van adware. Dan heb je ook een grote kans dat je problemen daardoor veroorzaakt worden.
 
Ik heb internet explore 7 en ik heb al met superantivirus, etc gescanned. Alleen wil het niet weg.:(
 
Probeer eens te scannen met Ad-Aware, Spybot Search and Destroy etc. Je kan ook Windows Defender downloaden van de Microsoft site, daar even mee proberen. Anders kan je even de IE7 update verwijderen en daarna opnieuw installeren, dat kan je het beste na het scannen doen.
 
Bedankt voor je reactie. Ik heb spybot, Ad-Adware, etc al geprobeerd. Alleen de reclame blijft komen. En nog een vraagje waar kan je die update verwijderen? :D
 
Als je IE7 niet standaard bij je xp had gekregen (slipstream cd) staat hij gewoon bij software (even updates weergeven aanvinken).
 
oké bedankt. Ik heb wat beter naar de reclame gekeken en het was van CiD. ff op google gezocht en daar stond dat het te makenhad met live messenger of zo iets. Ik heb net live messenger er af gegooid alleen blijft er nog steeds reclame komen. Ik ben nu nog iets anders aan het doen. Bepaalde bestanden zoeken en verwijderen. Maar erg bedankt voor je hulp:D:thumb:
 
Bedankt voor je reactie.
Ik zal eens even kijken of dat werkt.:thumb::D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan