Problemen Met XP ! ? !

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0185

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Berichten
128
Hallo ik heb een paar vragen ik ong. een week geleden Windows XP ( illigale versie ! ) opnieuw geinstaleerd en nu heb ik problemenmet games te instaleren en af te spelen !

Mijn vraag was ligt dit nu aan mijn computer of ligt dat gewoon aan Windows XP ?

Zou het probleem weg kunnen zijn als ik Windows XP opnieuw instaleer ?

Of is het probleem ook weg als ik de hardeschijf helemaal Formateer ?

Graag Reactie !

Alvast Bedankt,

gast0185
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je geeft aan problemen te hebben met installeren/spelen, maar je geeft niet exact aan wat je probleem is. Het is erg algemeen wat je nu aangeeft.

Heb je wel alle driver geinstalleerd? Moederbord, videokaart, geluidskaart drivers. Ook de laatste DirectX en Servicepack 2 geinstalleerd?
 
Nou het is vrij simpel hij doet gewoon niks als ik een spel ofstart :confused:
 
Geen meldingen? Geef eens antwoord op m'n andere vragen.
 
net wat crash al zegt, je moet wel alle hardware en drivers goed geinstalleerd hebben wil het een en ander goed functioneren. Sommige programma's hebben weer specifieke software nodig om te kunnen draaien.
 
Hmm...... Volgensmij had ik wel alle drivers geinstaleerd maar ik kan me vergist hebben ;)

Maar wat wel raar is dat GTA SA en BF2 het wel doen en MoH Airborne en nog een paar andere het niet doen :confused:
 
jmmr genoeg heb ik Ati Radeon :(

Unreal. Voor de beste hulp, eigenlijk voor hulp in het algemeen, hebben we allemaal meer aan: hij doet het niet. Op die manier kan niemand je echt goed helpen.

Als je nu eerst even het volgende zou willen doen:

1: specificaties van je pc: Mobo/cpu/mem/hd's/vga
2: Duidelijk omschrijven hoe je de pc opnieuw hebt geinstalleerd en of je drivers hebt geinstalleerd. Als je geen idee hebt wat drivers zijn, zeg het dan, dan krijg je wat meer uitleg.
3: Welke spellen doen het niet en waarom niet. Word het scherm zwart als je ze opstart? gebeurd er helemaal niets? Krijg je een blauw scherm... etc..

Als je dit goed invult kunnen we je zeker sneller helpen dan de hele tijd op deze manier raden naar het probleem.

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan