Problemen met..??

Status
Niet open voor verdere reacties.

jormen

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
Hallo,

Ik post het hier maar want ik weet niet precies waar ik het anders moet;P

Maar:
Regelmatig lopen mijn msn en internet vast.
En soms krijg ik een blauw scherm met:
irql_not_less_or_equel

Code's:
0x0000000A
0x0000001C
0x00000002
0x00000001
0x805257A1

En ik heb vandaag avast als antivirus gedownload ( las in consumenten gids dat de beste gratis scanner is ) en ik moest de comp opnieuw opstarten en tijdens het opstarten ging hij een scan doen en vond 4 trojans, die ik heb verwijderd.
Daarna kreeg ik een blauw scherm, zie hierboven.
Ging de comp. weer opnieuw opstarten en ging hij een NTFS controle doen ofzo:
CHKDSK is aan het controleren stond er??

Ik hoop dat iemand hier wat mee kan?:)

Hier iemand met hetzelfde probleem....
Misschien heb je er wat aan?

hey!

Mijn comp is speciaal gemaakt in een winkel, dus het is niet een standaard maar er is wat aan gekloot. In mijn comp ID staat ook het woord OEM ??

Original Equipment Manufacturer (OEM) is een bedrijf dat producten levert ten behoeve van een merkleverancier. De merkleverancier verwerkt het product in eigen producten alsof het een eigen fabricaat is. Het verwerkte product kan uiteenlopen van schokdempers tot harde schijven. OEM komt vooral voor in de computerindustrie.

:) Wikipedia :)

Original Equipment Manufacturer (OEM) is een bedrijf dat producten levert ten behoeve van een merkleverancier. De merkleverancier verwerkt het product in eigen producten alsof het een eigen fabricaat is. Het verwerkte product kan uiteenlopen van schokdempers tot harde schijven. OEM komt vooral voor in de computerindustrie.

:) Wikipedia :)

Ok, maar ik weet nog niet wat ik aan deze problemen moet doen?..

over deze code 0x00000002 zeg microsoft het volgende:

Neem bijvoorbeeld het volgende scenario. U gebruikt de opdracht net use voor het toewijzen van een netwerkstation aan de map Sources. Vervolgens start u het Setup-programma vanuit het toegewezen station om Windows Vista te installeren. In dit scenario wordt de installatie afgebroken en wordt het volgende foutbericht weergegeven:

U kunt dit probleem op een van de volgende manieren oplossen:

Wijs het station niet rechtstreeks toe aan de map Sources. Gebruik in plaats daarvan de opdracht net use waarmee u het station kunt toewijzen aan de bovenliggende map van de map Sources.
Voer het Setup-programma uit met een UNC-padnaam (Universal Naming Convention) in plaats van een station toe te wijzen met de opdracht net use.

Help me ;)

ps: over die andere code's kan ik niks vinden op internet.....
Nog wat: als ik naar de site van nvidia drivers automaticly update ga ( staat bij mij favorieten ) loopt hij meteen vast, en dit heb ik elke keer op die site.:S

Laatst bewerkt:
Probeer anders ff via hier je drivers te installeren....
Het kan ook iets zijn met je geheugen

over deze code: 0x0000000A, wordt op microsoft gezegd dat het probleem opgelost kan worden door toch de drivers te installeren:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan