problemen na formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

sarah22

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2008
Berichten
216
hallo mensen
ik heb me windows geformateert en ondervind nu een paar problemen.
1 mijn beeldresolutie en kleur resolutie kan ik niet meer veranderen het staat op 640 maal 480 waardoor ik een rare scherm heb.
2 mijn internet werkt niet meer dus ik kom nergens meer op geen google geen niks
3 ik heb twee windows op me pc staan en kan de ene niet verwijderen via cmd zoals de laatste maal

wie oh wie kan me helpen
 
1 Video driver downloaden voor je pc ;)
2 netwerk driver downloaden voor je pc ;)
3 Begrijp ik niet zo goed ;)
 
1 Video driver downloaden voor je pc ;)
2 netwerk driver downloaden voor je pc ;)
3 Begrijp ik niet zo goed ;)

ik kan niks downloaden omdat me internet niet werkt zoals omschreven als probleem 2
wat betreft vraag drie ik had de laatste keer al zo een probleem na het formateren waar ik twee windows erop had staan en toen ik er 1 makelijk wissen via cmd maar dat wil deze maal niet lukken
 
Nasst de drivers die mijn voorganger noemt is het belangrijk dat je eerst je chipset driver installeerd, daarna de overige drivers.

Die vind je allemaal op de website van de fabrikant van je pc (als het een merk pc is tenminste)

Downloaden via een andere pc en middels usb oid op jou pc installeren. Of je gebruikt de meegeleverde driver cd die je kreeg toen je de pc kocht. (als je die hebt gekregen tenminste)

Maar eigenlijk heb je nu dus twee windows installaties, dat kan je voortaan voorkomen door eerst de schijf te formateren en daarna windows te installeren. Die optie krijg je netjes als je opstart middels de windows cd.
 
Laatst bewerkt:
ik kan niks downloaden omdat me internet niet werkt zoals omschreven als probleem 2

Je kan hier iets posten, dat betekend dat je ook kan downloaden.
Download de drivers en zet ze bijvoorbeeld met een usb-stick op je betreffende computer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan