problemen na installeren drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

MathijsXx

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2007
als ik mijn windows geinstalleerd heb. dan is er nog niks aan de hand.. en doen beide schermen het. maar zodra ik mijn videokaart drivers installeer ( 8800GT) beginnen de probleme.. zodra de installatie klaar is.. dan valt mijn main scherm uit.. en gaat ie over naar mijn 2 scherm. mijn main scherm valt dan gewoon in stand-by, de computer herkent gewoon het beeld scherm niet meer.. en ik word er echt ziek van want kan het probleem echt niet vinde. iemand die mij misschien verder kan helpen ? heb de orginele drivers al es geinstalleerd en voor heen nooit problemen mee gehad.. heb ook nog verschillende drivers geprobeerd. maar ik kom er echt neit uit..

alvast bedankt

Kijk eens bij beeldscherminstellingen, daar kun je je scherm(en) toch selecteren en/of identificeren.

Succes d'rmee

Probeer de install dan eens met ALLEEN je main-scherm aangekoppeld.

Neem aan dat je het juiste driver-pack hebt......

ik heb dat dus ook al geprobeert. met alleen me main scherm..

en ik neem aan dat ik de juiste drivers gebruik.. want die gebruikte ik voorheen ook altijd. en voorheen deed hij het altijd perfect

nouja hoop dat er nog iemand anders is met een idee, maar toch bedankt :thumb:

Bedenk ineens dat het misschien aan het stuurprogramma van je monitor zelf zou kunnen liggen, is te proberen toch?

Bedenk ineens dat het misschien aan het stuurprogramma van je monitor zelf zou kunnen liggen, is te proberen toch?

jaa zoiets had ik ook al ingedachte.maar hij herkent de monitor helemaal niet meer. maar ik zou kunnen proberen om een nieuwe driver van internet te downloaden want die van de cd werkt inelkgeval niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan