problemen na installeren router

Status
Niet open voor verdere reacties.

benjitol

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
hallo ,na het configureren van een asus 520g wireless router kan ik geen uitgaande mail meer versturen en op een download site ben ik niet meer verbindbaar wie kan mij helpen.

mvg benji

eeuu zo te horen staat je router iets tegen te houden.. kijk eens naar je firewall... die houd nog wel eens SMTP op POP tegen van mail of de port. Zo ook met je download want dan gooit hij je poort dicht of staat hij al dicht. Dat komt er bij mij als eerste op.

de asus werkt perfect ik kan allen de mail niet meer versturen de asus houdt iets tegen of dicht gezet ( poort ) waar moet ik dan precies kijken ,in de configuratie van de router?

Mijn vraag was, heeft de Asus voorheen wel goed gefunctioneerd met betrekking tot het ophalen van de post, of is dit euven iets van de laatste tijd? Zo nee, dan zou ik eens een firmware update proberen. Dat wil nog wel een helpen.

Laatst bewerkt:
multikabel (quicknet).
Dus voor alle duidelijkheid alles was goed totdat ik die router geinstalleerd had

Bij @Home is het serveradres zonder router "mail" en met router "mail.home.nl" Misschien is Multikabel hier ook gevoelig voor?
Welke e-mail servers moet ik gebruiken?
U dient gebruik te maken van onderstaande servers:

Voor inkomende e-mail: pop.quicknet.nl
Voor uitgaande e-mail: smtp.quicknet.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan