Problemen na SP2

Status
Niet open voor verdere reacties.

brammetje82

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2001
Berichten
373
Hoi Lezers,

Sinds dat ik SP 2 geinstalleerd heb duurt het ontzettend lang voordat mijn pc uitschakeld. Dit begint reeds nadat ik op Start --> Afsluiten geklikt heb. Het duurt dat zeker 4 minuten voordat het schermpje tevoorschijn komt waar je kunt kiezen voor afsluiten, opnieuw opstarten e.d. Als ik dan vervolgens kies voor afsluiten duurt het zeker weer 4 minuten voordat de pc zichzelf afsluit.

wie weet de oplossing.

Mvg

Bram
 
* Vlak voordat je de pc afsluit zijn dan ook al je programma's afgesloten? (Dit kan je controlleren in Taakbeheer).

* Computer op Spyware en Virussen gecontroleerd?

* Is het besturingssysteem legaal?
 
Hoi,

Het besturingssysteem is legaal en volgens mijn scanner bevinden er zich geen virussen op mijn pc en ook zijn volgens taakbeheer ale programma's afgesloten.

Mvg

Bram
 
Hee ikself,

Je praat hier tegen een leek hoe moet ik dat proberen en vooral waar....

groeten

Bram
 
Op de link klikken die ik je gegeven heb. Het bestand shutdown.reg downloaden naar een map op je computer.

Ga naar die map en dubbelklik op het bestand. Klik op ´ja´ als je gevraagd wordt ´of de inhoud in het register geïmporteerd moet worden´. k weet de exacte tekst niet, zit nu op een W2000 machine (Engels) op m´n werk.
 
Hoi Ikself

Als ik op de link klik kom ik op een site met tekst maar ik kan daar niets donwloaden..

Mvg

Bram
 
Geplaatst door l.slaats.
* Vlak voordat je de pc afsluit zijn dan ook al je programma's afgesloten? (Dit kan je controlleren in Taakbeheer).

* Computer op Spyware en Virussen gecontroleerd?

* Is het besturingssysteem legaal?



Wat heeft legaal of illegaal hiermee te maken als ik vragen mag !? :8-0:
 
Geplaatst door brammetje82
Hoi Ikself

Als ik op de link klik kom ik op een site met tekst maar ik kan daar niets donwloaden..

Mvg

Bram

Waarschijnlijk gebruik je Firefox als browser? Daarmee kun je geen reg-files downloaden. Probeer dat even met de Internet Explorer.
 
Hoi Ikself,

Ik heb het eea geprobeerd, maar dit heeft geen effect gehad op het afsluit probleem. Dus als je nog suggesties hebt hoor ik ze graag.

mvg

Bram
 
Lijkt me ook sterk, hitmanpro levert namelijk niets op. Daarnaast is het zo dat het probleem zich voordoet na de installatie van SP2
 
Ook mijn machine wordt redelijk zwaar beveiligd tegen spyware en ik ben er zelf behoorlijk alert op dat ik dit soort rotzooi niet op m'n computer krijg.

Desondanks is er kortgeleden, dankzij het plaatsen van een Hijacklog toch nog spyware uitgehaald.

Ik zou je dan toch nog een keer sterk willen aanraden om een logje op bovengenoemd forum te plaatsen.:)

Baat het niet......
 
Zou inderdaad zoals ikself aanraad een HijackThis-Log plaatsen. Dan weet je zeker dat het niet aan Spyware e.d ligt.

Succes.
 
Hoi allemaal,

Het probleem is opgelost. Ik heb een uitgebreide schijfcontrole laten doen en die heeft een aantal clusters gerepareerd. Daarna deed het probleem zich niet meer voor. Toch wel raar in eerste instantie kon ik na de installatie van SP2 ook geen schijfcontrole meer doen. Gelukkig heb ik het in de loop van de week nogmaals geprobeerd.
Windows *zucht*

Iig bedankt voor jullie hulp.

Mvg

Bram
 
Hoi allemaal,

Het probleem is opgelost. Ik heb een uitgebreide schijfcontrole laten doen en die heeft een aantal clusters gerepareerd. Daarna deed het probleem zich niet meer voor. Toch wel raar in eerste instantie kon ik na de installatie van SP2 ook geen schijfcontrole meer doen. Gelukkig heb ik het in de loop van de week nogmaals geprobeerd.
Windows *zucht*

Iig bedankt voor jullie hulp.

Mvg

Bram
 
Bram,

toppie dat jou probleem is opgelost, maar ik had eigenlijk nog de vraag aan L.Slaats waarom legaliteit van besturingsysteem hier mee te maken kan hebben.
Daar ben ik toch wel heel benieuwd naar :8-0:

Misschien dat hij nog reageert !!??:rolleyes:
 
Geplaatst door Remy
Bram,

toppie dat jou probleem is opgelost, maar ik had eigenlijk nog de vraag aan L.Slaats waarom legaliteit van besturingsysteem hier mee te maken kan hebben.
Daar ben ik toch wel heel benieuwd naar :8-0:

Misschien dat hij nog reageert !!??:rolleyes:

Hoi Remy.

Denk dat er problemen kunnen onstaan door gekopiërde besturingssystemen te gebruiken, en dit door Microsoft wordt gecontroleerd tijdens updaten van je Systeem!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan